Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP][Cookie] Logowanie - Remember Me
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
MusicInMe
Witam.
Jestem totalnie zielony w PHP. Moje doświadczenia na tym polu to jedynie ingerowanie w zawartość skryptu przy pomocy gotowych modułów.
Moje pytanie dotyczy funkcji logowania na stronie a dokładnie opcji Remeber Me (checkbox). W jaki sposób są zapamiętywane loginy użytkowników, by nie było konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnym logowaniu sie na stronę?
Czy te dane są zapisywane zazwyczaj w bazie danych?
Poniżej przedstawiam wycinek ze skryptu:

Kod
                        <!-- login form -->
                             <form action="{$form.login_action}" method="post" name="login_form" style="margin: 0px">
                             <table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%">
                             <tr>
                                 <td style="padding-left: 20px;" colspan="2" valign="middle"><font class="home_menu_font">{$lang.top.login}</font></td>
                             </tr>
                             <tr>
                                 <td width="10%" style="padding: 25px 3px 0px 20px;" valign="middle"><font class="index_top_menu">{$lang.home_page.username}:</font>&nbsp;</td>
                                 <td style="padding-top: 25px;" valign="middle"><input type="text" style="width: 105px;" name="login_lg" class="index_input"></td>
                             </tr>
                             <tr>
                                 <td style="padding: 7px 3px 5px 20px;" valign="middle"><font class="index_top_menu">{$lang.home_page.login_password}:</font>&nbsp;</td>
                                 <td style="padding-top: 7px; padding-bottom: 5px;" valign="middle"><input type="password" style="width: 105px;" name="pass_lg" onkeypress='javascript:if(event.keyCode == 13) CheckValid();' class="index_input"></td>
                             </tr>