Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP][MSSQL][Access]Kto pomoże odczytać access log i connection serwera
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
decoland.pl
Witam serdecznie,
trafiłem tutaj gdyż mam problem ze sklepem www.decoland.pl sklep bardzo wolno się ładuje szczególnie podstrona www.decoland.pl/betonowe.
Programiści z SunWeb twierdzą, że to wina serwera jednak ja sadzę, że odwalili jakąś fuszere. Podstrona w dzień czy w nad ranem gdy serwery nie są obciążone ładuje się ponad 20 sek na łączu 3,6 czy 1 Mb To nie może byc wina serwera.

Dostałem slow logi serwera, oraz access logi i connection, ale w tym temacie jestem zielony i na pewno nie odczytam gdzie leży błąd. Stąd moja prośba do Was forumowicze o pomoc.
Wysle logi na maila, mój e-mail bok@decoland.pl
mike
Potrzebujesz audytu.
Przenoszę z Przedszkola na Giełda ofert > Poszukuję
PawelC
Jeżeli to byłaby wina programistów, to na kei.pl byłby taki sam efekt, jak na tamtym serwerze.
mkozak
Niekoniecznie.

Taki przykład - strona jednego z tureckich tour operatorów okopywała się na starym serwerze, a na nowym działa dobrze.

Strona działa ok dopóki ilość osób online nie przekracza 100. Potem ilość connections na bazie zabijała serwer.

Programiści spiepszyli połączenia do bazy - na jedno wykonanie skryptu zużywali kilkadziesiąt connections. Przy 100 osobach na stronie wyczerpywali max connections 800 i serwer się okopywał.

To może być bug programistów.

Podobnie sprawa się miała z pewnym serwisem sprzedającym gry online. Strona działała wydajnie, aż puszczono reklamy. Potem wyszło, że panowie niepozakładali indexów na bazie.

PS:
Tak jeszcze pomęczyłem ten twój sklepik i muszę powiedzieć, że problem nie zniknął, a jedynie objawy się zmniejszyły.
Przy bardziej nasilonym ruchu znowu będziesz miał przytkania.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.