A. Forum stoi na phpbb by przemo
B. Nie znam się na php i sqlu, niestety.

I. Planuję założyć drugą bazę, kopię forum, na której będę testował sobie różne zmiany, chciałbym jednak by ta kopia bazy była aktualna co do nowych postów które przybywają z każdym dniem. Miejsca na serwerze dość zatem potrzebuję skryptu który by wysyłał nowy post do dwóch baz danych, widzę to tak:
1. Robię kopię forum na serwerze wraz z kopią bazy
2. Nowy post jest zapisywany w dwóch bazach jednocześnie (baza1, baza2)
3. Forum oryginalne działa na plikach z public_html i na bazie1
4. Forum-kopia wyświetla się z innego katalogu wykorzystując bazę2

o ile się nie mylę posty i tematy są wyświetlane po numerach id, zatem nawet przy rozbieżności nazw tematów czy działów o ile mają takie samo id nowy post zapisze się w poprawnym miejscu. Mam rację?

II. Forum dostałem od znajomego, stoi na moim serwerze, a po transferze i domena będzie na mnie, spokojnie więc mogę się nazwać uberAdminem i posiadaczem.
Poza mną na forum działają też inni admini i junior admini.

Jak zablokować innym osobom z uprawnieniami administratora możliwość zmian jakichkolwiek rzeczy dotyczących mojego konta ('uberAdmina') - znaczy zablokować możliwość zmiany czy odebrania mi uprawnień, czy zmiany avatara i rangi (pierwsze ważne, reszta opcjonalna, ale blokada zmian na koncie admina nie dość że pozwala niezaufane osoby dopuścić do PA to może i uchronić przed zmianą ustawień konta dma od zewnątrz przez np. sql injection )

Czy jest możliwość stworzenia tematu niewidocznego dla innych adminów? a np. widocznego dla wybranych użytkowników? lub tylko dla mnie?

III. Kasowanie