Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [HTML][MySQL][PHP]Brak podglądu na kompie
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
yaboo999
Hej

Na początku witam wszystkich:)

Otóż z racji tego, że jestem całkowicie początkujący to proszę Was o pomoc.

Chodzi o to, że kolega poprosił mnie o przebudowanie grafiki na stronie jako, że znam się na grafice, a kiedyś robiłem też stronki w html i trochę joomlą się bawiłem. Na kompie zainstalowałem Xampp'a, wyeksportowałem bazę danych z serwera do bazy na kompie oraz zgrałem pliki z ftp. Pierwszy plik to index.html który przekierowuje po kliknięciu do pliku php. Ten jest podzielony tak jak powinien na nagłówek, stopkę, sekcje boczne i środek, które są w odpowiednich plikach. Więc moja robota polegałaby na zmianach w tych plikach i indexie trochę. Problem mam jednak taki, że jak przerzucę tą stronkę do folderu htdocs Xmappa to nie mogę zobaczyć podglądu. Wpisując localhost w wyszukiwarkę otwiera mi się ten index.html ale jest też pełno jakiś błędów z bazy danych, a przekierowanie w ogóle nie działa:/ Stopki, nagłówka itp. w ogóle nie mogę obejrzeć:/

Proszę więc wytłumaczcie mi łopatologicznie czego użyć i w jakiej kolejności, żebym mógł wszystko robić na kompie, a nie przerzucać na serwer co chwila.

Dzięki z góry!!:)
Heptan
Cytat
index.html który przekierowuje po kliknięciu do pliku php

Po kliknięciu czyli jest tam po prostu link link, tak?

Cytat
index.html ale jest też pełno jakiś błędów z bazy danych

Błędy z bazy danych w pliku html? Może chodzi Ci o plik php?

Może pomyliłeś się budując strukturę katalogów? Może przeniosłeś pliki nie tam gdzie trzeba?

Pokaż te błędy z bazy danych.

sadistic_son
1) Posprawdzaj wszystkie ścieżki; na serwerze mogły być one inne niż pod windowsem.
2) Sprawdź nazwę użytkownika bazy danych, hasło, nazwę bazy danych, prawa użytkownika na jakiego php loguje się do mysql.
3) Wklej tu treść błędów, to pomoże ustalić co nie bangla.
yaboo999
Cytat