Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Wyświetlanie komunikatu [php]
Forum PHP.pl > Forum > PHP
corey1991
Hej, jestem początkujący w dziedzinie programowania w PHP ale mimo wszystko trochę już napisałem sam. Jednak mam problem z wyświetlaniem komunikatu odnośnie danych w formularzu. Zrobiłem stronkę do dodawania artykułów, są tam 3 pola i każde musi być wypełnione aby można było wyświetlić wpisane dane. Wywołuje stronkę linkiem 'index.php?sprawdz=0' wyświetla mi formularz. Uzupełniam np dwa pola i zatwierdzam, echo drukuje napis że trzeba uzupełnić puste pole i wywołuje się funkcja 'źle', która generuje stronę z nowym formularzem, lecz znajduje się on pod moim starym, także go nie widać. Jak zrobić to żeby wszystko odbywało się w tym jednym formularzu który jest widoczny?
  1. <?php
  2.  
  3. function dobrze($tytul,$link,$art){
  4. /*
  5. echo "wywolalem fynkcje dobrze";
  6. echo ('<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">');
  7. echo ('<html><head><meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=ISO8859-2">');
  8. echo ('<title>Dodawanie artykułu</title></head><body bgcolor="#AEB1AE">');
  9. echo ('<div style="margin-top: 170px;" align="center">');
  10. echo (' <table border="3" width="400" height="400" bgcolor="#BDC5C2">');
  11. echo (' <td bgcolor="" style="color: green;">');
  12. echo (' <p align="center" style="color: #0F5820; font-family: Tahoma; text-align: center; text-shadow: 3px 3px 5px white">');
  13. echo (' <b>'.$tytul.' '.$link.' '.$art.'</b>');
  14. echo (' </p>');
  15. echo (' <div style="text-align: center; margin-top:100px">');
  16. echo (' <form action="index.html" method="POST"><input type="submit" value=" Wróć " ></form>');
  17. echo (' </div>');
  18. echo (' </td>');
  19. echo (' </table>');
  20. echo ('</div>');
  21. echo ('</body></html>');
  22. */
  23. echo ('Wszytko w porządku, możesz przejść dalej...');