Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [XML][MySQL][PHP]Skrypt wysyłania dyspozycyjności pracownika
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
skabszo
Witam, od razu poinformuję iż jestem dość początkujący w PHP i MySQL. Generalnie stworzyłem sobie prosty skrypt logowania oparty na sesjach. Zawiera on bazę złożoną z tabeli login(pola: id,user,pass) oraz index.php i glowna.php. No wiadomo na indeksie jest formularz logowania itd. żadna filozofia. Obecnie chciałbym przebudować ten skrypt i zrobić z niego pewnego rodzaju narzędzie do planu pracy. Tzn user po zalogowaniu ma 7 dni tygodnia a obok nich po dwa rozwijane pola z godzinami ( czyli wybiera godzinę rozpoczęcia i zakończenia pracy ) oraz checkbox którego zaznaczenie oznaczałoby iż pracownik chce w tym dniu dzień wolny czyli OFF. Problem dla mnie stanowi tu struktura bazy. Bo o ile mam tą tabelę login o tyle nie wiem jak dodać tabelę która będzie trzymała dane z godzinami. czy każdemu pracownikowi stworzyć tabele o polach z dniami tygodnia czy tabela wraz z polami tygodnia wystarczy? Jeden z użytkowników byłby automatycznie adminem i chcę by miał możliwość zapisu danych do postaci XML. W sumie w necie jest dużo skryptów i klas które potrafią dane z bazy zapisać do tego pliku. Niemniej problem pojawia sie dla mnie w związku z faktem iż czynność ta będzie wykonywana cotygodniowo więc nie chcę by dyspozycyjności pracowników były wymieszane - np niektózy mają aktualną a niektórzy z ubieglego tygodnai gdyż jeszcze swojej dysp. nie wysłali. Mogę się przed tym jakoś ustrzec? jakaś funkcja która powiedzmy w ostatnim dniu tygodnia pracowego wyczyści zawartość tabeli? Nie oczekuję gotowego kodu a jedynie wskazówek za które z góry dziękujęwinksmiley.jpg
celbarowicz