Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [wolontariat][portal społecznościowy] Poszukiwania
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
DraGo110
Witam Jestem Młodym Programistą z Katowic programowaniem zajmuję się już od 2 lat..
dobrze ale teraz może napisze co mnie tu sprowadza, a mianowicie poszukuję programistów do projektu
"Portalu Społecznościowego"

Opis Projektu
- Strona była by poświęcona Zawieraniu nowych znajomości przez internet, tworzenia grup internetowych
a nawet spotkań! ale to nie wszystko ponieważ chciałbym stworzyć portal Społecznościowy-Informacyjny dzięki czemu użytkownicy
na dodatek mogli by się dowiedzieć co dzieje się w Polsce jak i na świecie.
Dobrze może teraz przejdę do skryptu opierał by się on głównie na technologi PHP oraz na bazie danych MySQL, posiadał by parę
systemów takie jak : System Prywatnych Wiadomości, System Znajomych/Wrogów, System Grup oraz wiele wiele więcej
jak już napisałem jestem programistą lecz sam bym nie dał rady napisać takiego Skryptu...

Kogo Szukam?

- Programisty PHP...
- Programisty Java Script (Stworzenie dynamicznego menu, oraz paneli)

Oraz przydała by się osoba która ma głowę do Kolorystki Strony itp - obowiązkowo html, css tongue.gif

Zapłata : Jeśli chodzi o zapłatę to aktualnie nie jest w stanie nic zapłacić ale jeżeli projekt rozwinie skrzydła to na pewno o was nie zapomnę!

Jeśli macie jakieś pytania proszę pytać w temacie..

email: pawelkuszka@wp.pl
adrianozo
Może jakiś kontakt do siebie?
SHARKI
nie ty jeden masz pomysł na portal społecznościowy randkowy
bez kasy nie masz szans by coś z tego wyszło bo i tak się nie przebijesz przez konkurencje
Ormin
Cytat(DraGo110 @ 11.04.2010, 11:21:59 ) *
System Znajomych/Wrogów

,,Ustaw jako wroga" laugh.gif

Daj spokój, nabierz doświadczenia i wróć smile.gif
magnus
Cytat(DraGo110 @ 11.04.2010, 11:21:59 ) *