function odliczaj() { czas = window.setTimeout("odliczaj();", 1000); blok = document.getElementById("zegar"); dod = 9; secs++; if (secs==60) { secs = 0; mins++; if (mins==60) { mins = 0; hours++; if (hours==24) { hours = 0; } } } zerohours = (hours < 10) ? "0" : ""; zeromins = (mins < 10) ? "0" : ""; zerosecs = (secs < 10) ? "0" : ""; wyswietl = zerohours + hours + ":" + zeromins + mins + ":" + zerosecs + secs; blok.innerHTML = wyswietl; } hours = now.getHours(); mins = now.getMinutes()-9; secs = now.getSeconds()-16; czas = window.setTimeout("odliczaj();", 0); document.write("<div id='zegar'>");
i tam te -9 minut i -16 sek mam aby czas był zgodny z czasem serwera a nie z czasem kompa.
Tylko jak jest mała minuta to wywala mi coś takiego tzn wyśietla mi minute -5 jakby:

I czy idzie jakoś tego uniknąć, lub w tym skrypcie pobierać od razu czas z serwera, aby się odliczał ?