Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Ocena mojego portfolio
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
demolka666
Witam,

Jestem początkującym webmasterem (mam na koncie dopiero 5 wykonanych stron). Bardzo proszę powiedzcie co sądzicie o projekcie mojego portfolio
link: citydesign.art.pl
Uwaga! Strona działa w tej chwili pod Operą, FF i IE 8. Pod innymi nowymi przeglądarkami też powinna. Nie będzie działać poprawnie z IE6 (dopiero napiszę osobny arkusz stylów dla IE6) i nie testowałam jej pod IE7.
Wszystkie uwagi mile widziane, nawet te najbardziej krytyczne smile.gif
frytek92
Jeżeli prosta strona nie działa pod IE6 to znaczy ze jest zle napisana, zamiast <center> wyśrodkowanie zrób w CSS - margin-left: auto; margin-right: auto; .
Kwestia PNG to myślę ze jeżeli nie masz zamiaru zmieniać tła to użyj JPG, jeżeli masz zamiar to użyj PNG FIX to chyba na tyle jezeli chodzi o IE7 to nie widze większych problemów, ale myślę ze dobrze jest jeżeli strona chodzi we wszystkich przeglądarkach.

Pozdrawiam
Pawel_W
nie ma za bardzo czego oceniać, wypełnił może najpierw jakąś treścią, chociażby nawet "Lorem ipsum" smile.gif

kod też na 36 linijek winksmiley.jpg

taki kod:
  1. <div class="top-left"></div><div class="top"></div><div class="top-right"></div>
  2. <div class="middle">bla bla bla</div>
  3. <div class="bottom-left"></div><div class="bottom"></div><div class="bottom-right"></div>

to jednym słowem PORAŻKA, od robienia tego typu zaokrągleń jest CSS 3, ew. gotowe tło, ale nie podzielone na rogi, tylko góra i dół jak już smile.gif

typografia też nie specjalnie mi leży smile.gif

Cytat(frytek92 @ 11.08.2010, 13:59:17 ) *
Kwestia PNG to myślę ze jeżeli nie masz zamiaru zmieniać tła to użyj JPG, jeżeli masz zamiar to użyj PNG FIX to chyba na tyle jezeli chodzi o IE7 to nie widze większych problemów, ale myślę ze dobrze jest jeżeli strona chodzi we wszystkich przeglądarkach.

PNG FIX nie działa dla teł smile.gif
erix
To wystarczy to PNG wyświetlić jako filter.
demolka666