Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [MySQL][PHP]Pewien problem z formularzem logowania...
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Szymi_2004
Witam!
Jako iż jest to mój pierwszy post na forum pragnę się przywitać - cześć. Do rzeczy. Ostatnio poszukiwałem dobrego i darmowego systemu logowania do systemu, z którego mógłbym zaczerpnąć trochę wiedzy do mojego projektu. Udało mi się znaleźć interesujący a zarazem bardzo prosty w budowie system opierający się na kodzie PHP + bazie MySQL (link do tematu). Niestety brakuje mu podstawowej funkcji, na której mi zależało. Otóż chciałbym, aby użytkownik po zalogowaniu ujrzał swoją stronę, najlepiej o nazwie analogicznej do nicku podanego w systemie. Długo szukałem odpowiedzi w Googlach, niestety wszystkie podawane przykłady po poprawnym zalogowaniu odsyłały wszystkich użytkowników do jednego adresu. Po naprawdę długim przekopywaniu Googli znalazłem rozwiązane przedstawione kodem JavaScript (niestety nie znam się kompletnie na tym języku, dalszą analizę pozostawiam Wam), zamieszczam go poniżej
Kod
var strona=user+ ".html"; form.action=strona;

(link do posta)
Nie mam pojęcia czy w ogóle da się zastosować je przy moim kodzie, za przekierowanie po poprawnym zalogowaniu odpowiada funkcja include, nie wiem do końca czy opłaca się bawić w wpychanie JS do tego. Mówiąc krótko szukam w miarę prostego skryptu, który sprawdzałby nick zalogowanego użytkownika po czym otwierał przypisaną mu stronę zaraz po naciśnięciu "Zaloguj". Kwestię wylogowania użytkownika oraz zabezpieczenia strony przed wizytami nie zalogowanych osób mam już z głowy, pozostał mi tylko ten nieszczęsny aspekt opisany wyżej :/. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Rewil
Rozwiń tą wypowiedź:
Cytat
Otóż chciałbym, aby użytkownik po zalogowaniu ujrzał swoją stronę, najlepiej o nazwie analogicznej do nicku podanego w systemie.

Po kodzie z JS'a domyślam że potrzebujesz się posilić wiedzą o: mod_rewrite
Luneth