Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [AJAX][JavaScript] problem ze skrypte pod IE
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
mac_synak
Witam potrzebuje pomocy odnośnie skryptu js, który ładuje stronę bez przeładowywania jej w przeglądarce

Tak wygląda index.php w miejsce diva "content" ładowana jest zawartość "loader.php" w zależności o wybranej opcji w MENU GŁÓWNYM, które jest w pliku index.php ( to śmiga bez zarzutu).
Problem jest z SUBMENU wyłącznie pod IE, które znajduje się w "loader.php", a nie w "index.php", jak to można poprawić pod IE, proszę o pomoc, bo jestem w tym temacie zielony sad.gif

1. <script type="text/javascript">
  2. $(document).ready(function () {
  3.  
  4.  
  5. $.history.init(pageload);
  6.  
  7. $('a[href=' + window.location.hash + ']').addClass('selected');
  8.  
  9. $('a[rel=ajax]').click(function () {
  10.  
  11. var hash = this.href;
  12. hash = hash.replace(/^.*#/, '');
  13. $.history.load(hash);
  14.  
  15. $('a[rel=ajax]').removeClass('selected');
  16. $(this).addClass('selected');
  17. $('#body').hide();
  18. $('.loading').show();
  19.  
  20. getPage();
  21.  
  22. return false;
  23. });
  24. });
  25.  
  26. function pageload(hash) {
  27. if (hash) getPage();
  28. }
  29.  
  30. function getPage() {
  31. var data = 'page=' + encodeURIComponent(document.location.hash);
  32. $.ajax({
  33. url: 'loader.php',
  34. async: false,
  35. cache: false,
  36. type: "POST",
  37. data: data,
  38. success: function (html)
  39. {
  40. $('.loading').hide();
  41. $('#content').html(html);
  42. $('#body').fadeIn('slow');
  43.  
  44. }
  45. });
  46. }
  47.  
  48. </script>
  49. <link rel="stylesheet" href="images/style.css" type="text/css" />
  50.  
  51. <!--[if lte IE 7]>
  52. <link href="images/ie6.css"
  53. rel="stylesheet" type="text/css" />
  54. <![endif]-->
  55.  
  56. </head>
  57.  
  58. <div id="wrapper">
  59.  
  60.  
  61. <div id="logo"></div>
  62. <div id="menu_tlo">