Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP] Możliwość komentowania newsów dla zarejestrowanych użytkowników
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
23os
Cześć
Mój pierwszy post, mam nadzieję, że dobrze dobrałem dział i tag;)
Jestem zupełnie zielony w temacie PHP, moja wiedza kończy się na HTMLu, i to też raczej trochę więcej niż podstawy. Ale prostą stronę zrobię. Niestety wymarzyłem sobie coś więcej.
Robię stronę przeznaczoną dla mnie i moich znajomych, będą na niej statystyki, newsy itp. No i wymarzyłem sobie, żeby mogli komentować newsy, ale pod swoim nickiem, czyli wcześniej musieliby się zarejestrować. Nie chcę tego odpuścić, cholernie mi na tym zależy, mimo braku wiedzy. Oczywiście mógłbym pójść na około, założyć forum i w newsie podawać link żeby tam komentować, ale nie lubię zbędnych utrudniaczy.
Przejrzałem internet, różne strony, fora i widziałem, że są skrypty newsów, rejestracji i logowania, ale tych połączonych 3 w jedno nie widziałem, nawet podejrzewam, że nie istnieje;) Jesteście w stanie mi jakoś pomóc? Ja wiem, że laikom bez wiedzy ciężko się pomaga, ale, jak pisałem, bardzo mi na tym zależy.
Podsumowując:
- robię prostą stronę dla max 20-30 osób (jeśli ma to jakieś znaczenie)
- chciałbym żeby musieli się zarejestrować
- chciałbym żeby po rejestracji i zalogowaniu była możliwość komentowania newsów

Idealnie by było gdyby ktoś miał dokładnie taki skryot;) Realnie patrząc fajnie by było, gdyby ktoś znalazł czas żeby napisać krok po kroku co musiałbym zrobić, jaki skrypt gdzie wsadzić itd, ale będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje, choćby naprowadzenie na tematy, które mogą mi pomóc, bo w końcu do tematu po porady zawsze można wrócić. A z moim stanem wiedzy to nawet za bardzo nie wiem pod jakimi hasłami szukać.
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Michał
Ideal
1. REJESTRACJA

- formularz na strone: np: nick i haslo