Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [facebook] ustawienia prywatności
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
eccocce
Witam,
Mam problem z dostosowaniem ustawień prywatności.
Ma miejsce dziwna sytuacja:
Moja mama ( biggrin.gif ) widzi wszystkie komentarze, które napiszę komukolwiek na facebooku. Widzi - to znaczy wyświetlają jej się na głównej stronie facebooka (ta od razu po zalogowaniu). Czy skomentuję czyjś link, czy coś innego u niej to widać. Gdy zajrzę na jej tablicę widzę, że ona też komentuje różne rzeczy, ale u mnie się to nie wyświetla.
Ktoś ma pomysł, które ustawienia za to odpowiadają?
Pozdrawiam
athabus
Nie znam się na fb, ale to chyba magia fb nie mając nic konkretnego z ustawieniami. Ogólnie fb robi takie rzeczy na podstawie relacji z danymi osobami - np. jak uzna, ze z kimś szczególnie utrzymujesz kontakty, to będzie ci jego aktywność wyświetlał na tablicy. Z kolei jeśli uzna, że z kimś Cie nic nie łączy, to będzie ignorował jego posty... Nie wiem czy to dotyczy konkretnie Twojej sytuacji, bo nie wgłębiam się w działanie fb, ale obstawiałbym tu właśnie ten schemat.
drozdii07
Może dodała cię jako rodzina czy coś wink.gif Wtedy pewnie ten algorytm o którym mówi athabus pokazuje jej wszystkie posty, bo z rodziną zazwyczaj często się kontaktujesz. Nikt tego nie zrozumie, Fb to czarna magia wink.gif
nmts
Nie jestem specem, ale może:
Facebook -> Ustawienia prywatności -> Ustawienia niestandardowe -> Dostosuj -> Moje Posty -> Tylko znajomi. (I wywal matkę ze znajomych)
Ewentualnie:
Facebook -> Ustawienia prywatności -> Ustawienia niestandardowe -> Dostosuj -> Moje Posty -> Dostosuj,
I tutaj ustawiasz np. Niech nie będzie widoczne dla.

Wszystko zajęło mi chwilę aby znaleźć.

@down
Faktycznie. -,-

To może ona ma taki filtr w co wątpię. ^^

Może ukrył posty od matki klikając na krzyżyk nad danym postem, a następnie: Nie pokazuj postów użytkownika...
Pod tablicą na stronie głównej jest Edytuj opcję -> Edytuj ustawienia prywatne -> Ukryj posty od...