Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [DIY][PHP][MySQL] Problem ze Stroną...
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
qaz113
Witam, być może tutaj uzyskam odpowiedz...
poprostu wyświetla sie na stronie informacja:

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/flashfre/domains/flash.freecast.pl/public_html/index.php on line 17

tutaj powinien być jakiś błąd w kodzie, jednak jestem zielony w php, moze ktoś pomoże...

1. <?php
  2.  
  3.  
  4. //sprawdzamy czy istnieje plik konfiguracyjny, jeĹĽeli nie to odpal instalacjÄ™ pliku
  5. if(!file_exists('config.php')) { header('location: instalacja.php'); die; }
  6.  
  7.  
  8. //pobieramy dane konfiguracyjne jeżeli jest do nich dostęp
  9. require('config.php');
  10.  
  11. //połącz z bazą
  12. $polacz = mysql_connect($host, $user, $pass) or die('błąd połaczenia z hostem');
  13. mysql_select_db($nazwa,$polacz) or die('błąd połaczenia z bazą');
  14. mysql_query("SET NAMES 'utf8'");
  15. $sysInfo = mysql_fetch_array(mysql_query("select * from system limit 1"));
  16.  
  17. //funkcja zabezpieczająca dane wejściowe, używaj zawsze jak chcesz przekazać jakąś zmienną tekstową w POST
  18. function unsafe($text)
  19. {
  20. if(!empty($text))
  21. {
  22. $text = str_replace("'", '', $text);
  23. $text = str_replace("'", '', $text);
  24. $text = str_replace("#", '', $text);
  25. $text = str_replace("script", ' ', $text);
  26. $text = str_replace("style", ' ', $text);
  27. $text = str_replace("<", ' ', $text);
  28. $text = str_replace(">", ' ', $text);
  29. }
  30. return $text = trim(mysql_real_escape_string(nl2br(trim($text))));
  31. }
Daiquiri
Zobacz co wsadzasz do mysql_fetch_array() jako argument, zapytanie zwraca zły lub pusty wynik. Pomyśl chwilę nad tym, a także zerknij w Temat: Jak poprawnie zadac pytanie
qaz113
wyświetla że jest Pusty Wynik więc dalej nie wiem co mam zrobić ://
Daiquiri