heh a jednak mam z tym problem, bo jak wyliczyć z tego 'szachownice' ?
var TileWidth = 64; // szerokość tekstury
var TileHeight = 32; // wysokość tekstury
var MapWidth = 2; // szerokość mapy (liczba pól)
var MapHeight = 2; // wysokość mapy (liczba pól)
for (i=0;i < MapWidth;++i)
{
for(j = 0; j < MapHeight; ++j)
{
//printf("%s:%s ", $i+1, $j+1);
//$('#info').append(i+1+':', j+1);
//$('#info').append(' ');
//alert(i+':'+j);
//alert(Math.round(Y*TileHeight/2));
$('#world').append('<div style="background:url(\'tiles.png\') center center no-repeat;position:relative;top:'+Math.round(i-j*TileHeight/2)+'px;left:'+Math.round(i+j*TileWidth/2)+'px;width:'+TileWidth+'px;height:'+TileHeight+'px;">'+i+':'+j+'</div>');
}
Czyli powinno wygenerować
Kod
0,0 0,1
1,0 1,1
I właśnie tak powinny być ułożone divy obok siebie, aby wygenerować rzut izometryczny dzięki img które się w nich znajdują... jednak tak się nie dzieje.
Link do przykładu
http://jsfiddle.net/yY7M3/1/