Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php] formularz kontaktowy, $_POST, strlng()
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
hi5
Jest to moj pierwszy temat, więc witam Wszystkich użytkowników smile.gif.

Jestem początkujący więc nie wiem czy błąd wyda sie skomplikowany czy nie, otóż napisałem formularz kontaktowy i chciałem sprawdzić długość wprowadzannych zmiennych aby wygenerowac w razie potrzebny odpowienide informacje o błędzie. Pola są sprawdzane dobrze przez funkcje empty() a już strlng() zwraca 0, var_dump mowie ze zmienne sa string w tablicy a po przypisaniu do zmiennej is_string że nie, sam juz nie wiem co jest nie tak. Wydaje mi się ze cos z przypisywaniem posta albo skladnia zwalilem ale siedze juz nad tym 2 dzien i nie mam siły sam walczyc.smile.gif Wykomentowana część to moje "dochodzenie" błedu...

1. $form_block = "
  2. <form method=\"POST\" action=\"\">
  3. <table>
  4. <tr style=\"font-size:135%\"><strong><br />Formularz kontaktowy:<br /><br /></strong></tr>
  5. <tr>
  6. <td><strong>Nazwisko:<span style=\"color:red\">*</span></strong></td>
  7. <td><input type=\"text\" name=\"sender_sname\" value=\"$sender_sname\" style=\"width: 200px\"></td>
  8. </tr>
  9. <tr>
  10. <td><strong>Imię:</strong><br /></td>
  11. <td><input type=\"text\" name=\"sender_fname\" value=\"$sender_fname\" style=\"width: 200px\"></td>
  12. <tr>
  13. <td><strong>Adres e-mail:<span style=\"color:red\">*</span></strong></td>
  14. <td><input type=\"text\" name=\"sender_email\" value=\"$sender_email\" style=\"width: 300px\"></td>
  15. </tr>
  16. <tr>
  17. <td style=\"valign:top\"><strong>Wiadomość:<span style=\"color:red\">*</span></strong></td>
  18. <td><textarea name=\"message\" style=\"width: 500px; height: 150px\" >$message</textarea></td>
  19. </tr>
  20. <tr>
  21. <td></td>
  22. <td><input type=\"submit\" name=\"submit\" value=\"Wyślij wiadomość\">&nbsp;<input type=\"reset\" value=\"Wyczyść\"></td>
  23. </tr>
  24. <tr>