Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Baza danych - Jak odzyskać co nie co
Forum PHP.pl > Forum > Bazy danych > MySQL
Kaz3k.
Witam.
Jestem jeszcze początkującym webmasterem i mam do was pytanie smile.gif
Ostatnio na stronie zmieniłem szablon na o wiele nowszy - System Webspell 4.2.2a
Przed zmianą oczywiście zrobiłem kopie bazy danych na PHPMYSQL poprzez opcję Custom z tego co pamiętam.
Wiem, że tabele prefix są zupełnie różne i nie da się wgrać bazy.
Tak więc moje pytanie brzmi - Jak mogę odzyskać wszystkich użytkowników, zapisane wcześniej Rozegrane sparingi, których było z ok 70 questionmark.gif

Da się jakoś ?

Proszę o pomoc !
croc
Tabele prefix? Masz na myśli prefix w nazwach tabel?

Może najlepiej podziel się tym plikiem (o ile nie zawiera jakichś haseł czy innych tajemnic państwowych), to spróbujemy pomóc.
Kaz3k.
http://www.przeklej.pl/plik/deltagam-db-sql-0033fo7jr6jo

O to kopia
croc
Ta kopia zawiera tylko strukturę bazy danych. Nie ma w niej informacji o danych. Mam nadzieję, że nie wyrzuciłeś starej bazy albo masz też inną kopię.
Kaz3k.
Mam kopię całego FTP, czyli poprzednio wgrany webspell + szablon ...
To coś da ?
croc
Dostępu do plików źródłowych bazy danych nie masz przez FTP.
Kaz3k.
a mam pytanie.
Bo baze zakładałem dawno temu, to przy zmianie szablonu i ponownym zainstalowaniu FTP jest zachowana czy nowa ?
croc
Nie rozumiem pytania.
Kaz3k.
Chodzi mi o to, że zrobiłem też kopię całej strony z FTP na której jest webspell i szablon.
Czy na nich mogą być te dane ?
croc
Tak jak napisałem wcześniej, baza danych nie ma nic wspólnego z plikami na FTP.
Kaz3k.
Przepraszam, ale właśnie znalazłem Wszystkie rozegrane sparingi na bazie danych ohmy.gif
Nie wiem jakim cudem, ale baza pozostała ta sama po ponownym zainstalowaniu systemu i szablonu .
Co muszę zrobić, aby to wrzucić na strone ?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.