Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP] Problem z insertowaniem rekordów ;D
Forum PHP.pl > Forum > PHP
porywacz
Witam, jestem bardzo początkującym programistą php więc proszę nie wyśmiewać : ) Napisałem (prosty i prymitywny) skrypt rejestracji, którego zadaniem jest jedynie wprowadzenie nowych rekordów do tabeli w bazie danych na podstawie pól formularza na stronie :_))
Mój problem polega na tym, że wszystko działa, lecz do tabeli nie dodają się żadne nowe rekordy : (
Tutaj jest kod: (pola w mysl_connect oraz mysql_select_db uzupełniłem poprawnie, żeby nie było ^^)
  1. <center><h4>Zarejestruj się :)</h4>
  2. <form method="post" action="">
  3. Login: <input type="text" name="login"><br/>
  4. Hasło: <input type="password" name="haslo"><br/>
  5. email: <input type="text" name="email"><br/>
  6. <input type="submit" value="Zarejestruj">
  7. </form>
  8. <?php
  9. $db = mysql_connect('localhost','root','') or die('Serwer padł');
  10. $db = mysql_select_db('users') or die('Baza padła');
  11.  
  12. $_POST['login'] = $login;
  13. $_POST['haslo'] = $haslo;
  14. $_POST['email'] = $email;
  15.  
  16. if(!isset($login,$haslo,$email)) {
  17. } elseif(
  18. preg_match('@^[a-z0-9]{6,12}$@',$login) &&
  19. preg_match('@^[a-z0-9]{6,12}$@',$haslo) &&
  20. preg_match('!^[a-z0-9]{3,20}@[a-z0-9]{2,9}.pl$!',$email))
  21. {
  22. mysql_query("INSERT INTO users (login, haslo, email) VALUES('$login','$haslo','$email')") or die('Nie udało się umieścić values w tabeli');
  23. } else {
  24. echo('Przepraszamy, rejestracja się nie udała.<br/>Sprawdź czy wszystkie pola wypełniłeś poprawnie.');
  25. }
  26. ?>

Dodam też, że na WebServ u mnie na komputerze wszystko działa poprawnie. To znaczy skrypt wprowadza rekordy bez zarzutów tongue.gif

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam ^^
cudny
  1. $login = $_POST['login'];
  2. $haslo = $_POST['haslo'];
  3. $email = $_POST['email'];
porywacz
Dziękuję, działa smile.gif

EDIT: