Nazwa firmy: Friendly Solutions
www: http://www.friendlysol.com/
Jesteśmy firmą działającą w obszarze IT. Nasza siedziba znajduje się w Stanach Zjednoczonych, w Chicago. Od roku 2002 nasi klienci korzystają z naszej firmy w ramach prostej naprawy komputera po development i wdrażanie kompleksowego oprogramowania. Jesteśmy lubiani i znani jako firma która rozwiązuje codzienne problemy małych firm ( mniej niż 50 pracownikow ).
Opis stanowiska:
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za kontakt z klientami zagranicznymi. Do jej obowiązków będzie należało rejestrowanie, klasyfikowanie, analizowanie i rozwiązywanie nadchodzących zgłoszeń. Zgłoszenia te będą głównie dotyczyły problemów związanych z codzienna obsługą oprogramowania i sprzętu.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- dobry kontakt z klientem
- umiejętność analitycznego myślenia
- dobra organizacja pracy
- bardzo dobra znajomość budowy i funkcjonowania komputera
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
- dobra znajomość budowy i zagadnień sieciowych
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows XP/Vista/7 ,a także Windows Server 2003/2008
Mile widziane:
- certyfikaty Microsoft
- znajomość Microsoft Exchange Server
- znajomość CentOS lub innych dystrybucji Linux
- rzetelność i zaangażowanie
Oferujemy:
- prace w przyjaznej atmosferze, z młodym, sympatycznym zespołem ludzi
- pracę zdalną
- wynagrodzenie zależne od umiejętności i doświadczenia
- nie limitowany czas pracy ( mozliwosc pracy ponad 40 godzin )
CV proszę wysyłać na adres cv@friendly-solutions.com