O firmie:
Nazwa firmy: Friendly Solutions
www: http://www.friendlysol.com/
Jesteśmy firmą działającą w obszarze IT. Nasza siedziba znajduje się w Stanach Zjednoczonych, w Chicago. Od roku 2002 nasi klienci korzystają z naszej firmy w ramach prostej naprawy komputera po development i wdrażanie kompleksowego oprogramowania. Jesteśmy lubiani i znani jako firma która rozwiązuje codzienne problemy małych firm ( mniej niż 50 pracownikow ).


Opis stanowiska:
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za kontakt z klientami zagranicznymi. Do jej obowiązków będzie należało rejestrowanie, klasyfikowanie, analizowanie i rozwiązywanie nadchodzących zgłoszeń. Zgłoszenia te będą głównie dotyczyły problemów związanych z codzienna obsługą oprogramowania i sprzętu.

Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • dobry kontakt z klientem
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • dobra organizacja pracy
  • bardzo dobra znajomość budowy i funkcjonowania komputera
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  • dobra znajomość budowy i zagadnień sieciowych
  • bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows XP/Vista/7 ,a także Windows Server 2003/2008


Mile widziane:
  • certyfikaty Microsoft
  • znajomość Microsoft Exchange Server
  • znajomość CentOS lub innych dystrybucji Linux
  • rzetelność i zaangażowanie


Oferujemy:
  • prace w przyjaznej atmosferze, z młodym, sympatycznym zespołem ludzi
  • pracę zdalną
  • wynagrodzenie zależne od umiejętności i doświadczenia
  • nie limitowany czas pracy ( mozliwosc pracy ponad 40 godzin )


CV proszę wysyłać na adres cv@friendly-solutions.com