Witam,
Patrząc na sytuację w Polsce zacząłem się zastanawiać jak ją zmienić. Po moich moich badaniach - długich tygodni obliczeń i nerwów straconych na patrzenie co obecna władza ( i poprzednie ) zrobiły z Naszym pięknym krajem, znalazłem partię, która ma najlepszy z możliwych planów wyborczych i najwięcej robi dla Narodu Polskiego. Wszystko dobrze, lecz.. no właśnie.. jest problem, ponieważ partia ta przez lata swojej działalności nazbierała bardzo liczną sumę błędnych opinii i opowieści wyssanych z palca na swój temat. Postanowiłem znaleźć sposób rozwiązania tego problemu.. Na pierwszy ogień postawiłem stworzenie strony internetowej, która będzie mieć za zadanie uświadamiać społeczeństwo jakie tak naprawdę poglądy ma ta partia, oraz w miarę możliwości wyjaśnienia mitów krążących na temat lidera partii. Wszystko dobrze, pomysł został zatwierdzony w mojej głowie. W związku z tym, iż jestem programistą nie widziałem większego problemu.. Po godzinie dosłownie wysiadłem.. Wena mnie opuściła maksymalnie.. Wyłączyłem PHPStorm'a, rzuciłem słuchawkami i nie mogę.. normalnie brak jakiejkolwiek sensownej koncepcji na realizację tego planu.. Jeśli mógłby ktoś poratować jakimś pomysłem.. byłbym wdzięczny.. Normalnie jak czegoś za chwilę nie zrobię, aby poprawić życie tych ~39 milionów ludzi to mnie szlag trafi.. A jeszcze większy szlag mnie trafia jak widzę bandę de**li i id**ów popierających PO albo PIS.. Ludzie są tak d***lni, że nie potrafią zrozumieć fundamentalnej rzeczywistości obecnych rządów.
To co udało mi się wyskrobać w tą godzinkę:
[zmoderowane]
(Ostrzegam: wyświetla się poprawnie tylko w chrome, ponieważ nie mam ochoty nigdy bawić się w pisanie pod 10 różnych przeglądarek, a IE mam ogólnie głęboko w d.. Choć będę zmuszony napisać to też pod IE.. ehh)
Myślicie, że coś takiego może przejść? Proszę też o wytknięcie błędów, ponieważ szybko pracuję i w nerwach. Ehh.. Idę się odprężyć i popisać coś w WebGL..