Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Popranie danych z innej strony
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Stron: 1, 2
Nico~
Witam,

Chciałbym z tej strony http://playarena.pl/umbrella?city_id=1#bra...omming_meetings pobrać i wyświetlić 5 nadchodzących meczów na mojej stronie.
Jestem kompletnie zielony z php, a ta funkcja jest mi bardzo potrzebna. Chciałbym się dowiedzieć jak to zrobić i przy okazji nauczyć, także proszę o wyrozumiałość. Przeszukałem wiele stron, ale nigdzie nie znalazłem rozwiązania na swój problem.

Proszę o pomoc smile.gif
fate
Mam nadzieje ze HTMl ogarniasz:
http://nimishprabhu.com/top-10-best-usage-...dom-parser.html
Miłej nauki, jak grzyby po deszczu wszscy o to samo
Nico~
Udało pobrać mi się tylko <title> czyli tytuł, ale zawartości tam gdzie znajduje się ta lista meczów się jakoś nie umiem. Ktoś pomoże i wytłumaczy mi to ?
fate
Jak tak zerknąlem szukasz 5 piewrwszych divów:
div class="col-xs-8 meetTeamName"
uzywaj firebuga lub polecenia zbadaj zeby sie odnaleźć co potrzebujesz
tu wydaje mi sie masz odpowiedz jak to zrobic;
stackoverflow.com/questions/15761115/find-div-with-class-using-php-simple-html-dom-parser#answer-15761167
Nico~
Czyli 5 pierwszych div'ów to:

1. div class="col-xs-8 meetTeamName"
2. div class="text-right"
3. div class="text-center"
4. <div> </div>
5. div class="col-xs-3"

Dobrze myślę czy się mylę?
SmokAnalog
Fate, myślisz że osoba "kompletnie zielona z php" poradzi sobie z parserem DOM?
Nico~
Mniej więcej ogarnąłem to i testowo sprawdziłem na pierwszej lepszej tabelce z kursami walut i mi ją pięknie pobrało i wyświetliło.
Teraz próbuję pobrać tabelę ligową stąd: http://playarena.pl/umbrella?city_id=1#lea...asonTable_13947, no i niestety kicha. Próbuję pobrać i wyświetlić wszystkie linki (znacznik: <a>) i niestety wyświetla mi tylko link do: "zaloguj się, zarejestruj, itd" a powinno przecież linki do drużyn także pobierać...