1. wydaje mi się, że menu jest za daleko od napisu "Cześc, jestem Marek..." i słabo widoczne. Tym sposobem jak ktoś wejdzie na stronę to może zobaczyć napis "Cześć jestem marek" i zamknąć stronę nie zobaczywszy menu (a powiedzmy sobie szczerze że ta strona wygląda jak jakaś kolejna reklama, którą trzeba zamknąć, a ludzie często zamykają stronę, którą nie znają po kilku sekundach). Ja bym jakoś przybliżył menu/zrobił bardziej widoczne.
A teraz najbardziej rzucającym się tekstem na stronie jest slogan reklamowy w stylu AA, a nie menu.
2. nie sądzę, żeby twoje hasło reklamowe "Cześć, jestem Marek, zajmuję się tworzeniem stron internetowych" było dobre na taką stronę. No chyba, że zamierzasz pisać bloga o tworzeniu stron internetowych. Bo przepraszam, ale co potencjalnego klienta to interesuje jak się nazywasz i czym się zajmujesz? Klient chce mieć fajną stronę.
3. po co aż 6 pozycji w menu?.
ja bym wypieprzył i zrobił menu z pozycjami:
Kod
PORTFOLIO OFERTA KONTAKT
Portfolio, wiadomo.
w Ofercie byś napisał co klient może zamówić, za ile.(swoją drogą nie wiem po co "cennik", jeśli zajmujesz się robieniem stron internetowych to jeśli jesteś profesjonalistą to wyceniasz raczej biorąc pod uwagę konkretne zlecenia. W każdym razie wszystkie portfolia freelancerów z ustalonym "cennikiem" jakie widziałem były raczej stronami amatorów.
kontakt, wiadomo. tyle, że w Ofercie warto by dać od razu link do kontaktu.