Niveri
17.10.2015, 15:54:27
Cześć wam.
Zaczalem uczeszczac na studia informatyczne 1 stopnia. Poziom jest mizerny, watpie zeby mnie czegos tam konkretnego nauczyli. Jak myslicie, isc drogą kursy w domu i zdobywanie certyfikator, ze sie ogarnia jakis jezyk czy wymordowac te 3 lata? Jaka jest wieksza szansa na znalezienie pracy?
Dzieki z gory za odp
Pyton_000
17.10.2015, 16:16:48
Jako programista? Na pewno nie studia
Tomplus
17.10.2015, 16:19:02
Czasem wiedza akademicka też się przydaje w pracy.
A co do poziomu, nawet jeden miesiąc nie minął, a ty już uważasz że poziom jest mizerny? A dla innych może jest za wysoki, więc aby robić porządne rzeczy trzeba wyrównać poziom całej grupy.
Ja jestem programistą, bez studiów informatycznych. Uczyłem się w domu. Robię czasem korepetycje dla studentów informatyki
PrinceOfPersia
17.10.2015, 16:25:19
Cytat
Jak myslicie, isc drogą kursy w domu i zdobywanie certyfikator, ze sie ogarnia jakis jezyk czy wymordowac te 3 lata? Jaka jest wieksza szansa na znalezienie pracy?
Jeśli chcesz znaleźć pracę to chyba najlepiej nie rzucać jeszcze, bo fakt studiowania może się przydać podwójnie (raz że studiujesz infę, więc jest podkładka, że niby się nadajesz potencjalnie na juniora, dwa, że studiujesz, więc możesz pracować na umowie o dzieło a ubezpieczenie ci załatwi uczelnia. Mniejsze koszty).
Natomiast jak znajdziesz pracę za kilka miesięcy choćby, to możesz już rzucić szkołę, ponieważ wykształcenie się liczy tylko w pierwszej pracy, jak masz zero doświadczenia, i nie masz choćby dobrego portfolia. Wtedy studia jeszcze cię trochę ratują.
Tyle, że zarówno pójście na studia jak i ich potencjalne rzucenie to są decyzje, których konsekwencje będziesz ponosił ty sam, więc w ogóle przemyślałbym sprawę, zanim zacząłbym słuchać porad obcych ludzi z netu
Daiquiri
17.10.2015, 19:47:14