strife
23.02.2005, 02:25:04
Witam,
Niedawno zaczołem się zastanawiać, nad licencją plików graficznych, mam na myśli czy wogóle istnieje coś takiego, czy pliki wykonane w takich programach graficznych jak Photoshop, Paint Shop Pro można wykorzystywać do tworzenia grafiki na potrzeby stron internetowych komeryjnych? Owe pliki z tych programów będą importowane do formatów jpg, png. Czy taka operacja jest dozwolona, jak do tego się ma licencja, nie wiem jestem zielony w tym temacie, jeśli ktoś by mógł mi cos doradzić albo wyjaśnić co i jak?
Pozdrawiam i czekam na wasze wypowiedzi.
Puciek
23.02.2005, 05:08:42
Witam cie takze
Wszystko co wykonasz, podlega twoim prawą autorskim, jeżeli wykonujesz to w takim a nie innym programie a licencja nic niewspomina o twoich pracach to możesz z pełnym powodzeniem wykorzystywać swoje prace
strife
23.02.2005, 10:50:42
Cytat(Puciek @ 2005-02-23 04:08:42)
Witam cie takze
Wszystko co wykonasz, podlega twoim prawą autorskim, jeżeli wykonujesz to w takim a nie innym programie a licencja nic niewspomina o twoich pracach to możesz z pełnym powodzeniem wykorzystywać swoje prace
Dzieki, pytam dlatego ze podpatrzyłem pliki zapisywane przez Photoshopa(jpg) i jest tam informacja o programie, więc pomyślałem że oni sprawdzają w jakiś sposób prawa autorskie. Nie wiem dlatego pytam, ale skoro tak mówisz to nie mam się czego obawiać. Swoją drogą to coś takiego można obejść przez zrobienie Print Screen'a i zapisanie w innym... ale to juz będzie bezcelowe...
Pozdrawiam
PMadej
23.02.2005, 11:07:49
jeśli robisz w PS to ktoś może zarządać licencji na PS jako potwierdzenia, że korzystasz z legalnego oprogramowania.
anas
23.02.2005, 12:29:26
Hej.