Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Licznik - jak...
Forum PHP.pl > Forum > PHP
SonGoace
Mam pytanie, czy da sie zrobić licznik wielu stron w jednym pliku txt ? Chodzi mi o to. Mam galerię, około 2000 obrazów i chjciał bym zrobić licznik ile razy każdy obraz był otwierany. NIe wiem czy to ma jakieś znaczenie ale numer obrazu jest podawany, do strony na której ma być wyświetlony, w postaci zmiennej np. $obraz=15. Czy jest mozliwe zrobienie takiego licznika ? myślałem nad czyms w rodzaju każdego obrazu w innej lini danego pliku txt ale niebardzo wiem jak smile.gif Proszę o pomoc !
spenalzo
Masz tutaj schemat pliku txt, kod sobie dopisz. Podpowiem funkcje: explode, implode, file, fopen, fwrite.
Kod
1|4|

2|75|

...

78|57|

gdzie pierwsza kolumna to numer obrazka, druga kolumna ilość wyświetleń.
SonGoace
Pewnie jeszcze nie wspominałem ze jestem początkującym.
Nie znam tych funkcji: explode, implode, potrafie zrobić prosty licznik ale to mnie przerasta wiec oddam wszystko za kod tego licznika !
scanner
Wszystko znajdziesz tutaj.
DeyV
jak jesteś początkującym - nie utrudniaj sobie życia.
Dużo łatwiej bedzie Ci zrobić skrypt, który tworzy samodzielene pliki na potrzeby każej podstrony, każdego licznika.

Ale wiecie, wszystkie 'One' tak działąją...
SonGoace
DeyV, wiem ze było by łatwiej ale tego bylo by przeszło 2500 plików, ale ok, zrobie tak. Mimo wszystko dzięki sad.gif
Project
Cytat
jak jesteś początkującym - nie utrudniaj sobie rzycia.  
Dużo łatwiej bedzie Ci zrobić skrypt, który tworzy samodzielene pliki na potrzeby każej podstrony, każdego licznika.  
Wszystko ine to zbędna komplikacje

Ale ktos tu się spieszyl... hihi
smile.gif
Tyle bykow w jednym poscie... az nie wypada moderatorowi smile.gif
Pozdrawiam DeyV

PS Czym predzej bierz sie za edycje tego posta i usun byki i ortograficzne i gramatyczne...
scanner
Cytat
Wybaczcie
Wybaczamy.
ano
Oto kod php do zapisu w jednym pliku:
[php:1:a562a2dec5]
<?php

$plik=file("licznik.txt"); // otwierasz plik