Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Na czym zrobić Galerię
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
willma
Z góry przepraszam za niefachowość. Jestem kompletnie początkująca w tej materii.
Poterzebuje uruchomić cos w rodzaju galerii, tzn. jakby tematyczne albumy. Z tym że pod każdym rysunkiem (zdjęciem) albumu musi być nie tylko informacja z iloscia pobrań, ocenami, komentarzami, ale co najważniejsze - muszą istnieć możliwości pobrania pliku z różnymi rozszerzeniami (podam tylko przykładowo - np. tatry.exe, tatr.zip i tatry.rar).
Zależy mi również na jakości miniatur ponieważ po zainstalowaniu pewnego php okazało się, że miniaturki tworzy on bardzo niecztelne, bardzo zlej jakość. Wolałabym więć albo żeby dobrze to robił, albo żebym wrzucała to sama ręcznie, odpowiednio pomniejszone. Ni zalezy mi na uploadze poprzez strone, ponieważ tylko ja będe na te stronę ładowała grafike i pliki z nimi powiązane.

Przejrzałam różne rzeczy w necie...czasami naprawde fajne, bajeranckie, które by mi pasowały. Niestety, albo nie mają w ogole możliwości dodania plików do pobrania, albo max. 1 link. A ja potrzebuje 3.
Aha, i nie moze to być odsylka do np. dzialu dwonload. Rozszerzenia plików, przyciski czy linki musza być widoczne tuż pod zdjęciem.

Czy ktoś może mi coś poradzić questionmark.gifquestionmark.gif
kszychu
Czegoś takiego raczej nie znajdziesz i będziesz musiała napisać/przerobić sama/ktoś na zlecenie.
Dlaczego się nie da? Ano dlatego, że nie znam skryptu, który robiłby windowsowe samorozpakowujące się archiwa .exe lub archiwa .rar. Musisz to sama utworzyć i dopiero wrzucić na serwer, a do wyświetlania tegoż potrzebny jest prosty, ale specjalnie napisany/przerobiony skrypt.
willma