Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: STWORZYLEM INDEX PHP CO DALEJ ?????
Forum PHP.pl > Forum > PHP
ASTRAL
czesc jestem amatorem(poczatkujacy php)
stworzyem index i nie wiem co dlaje jak wstawic przycisk jak ramki porobic .. chce zrobic strone w czystym php
jakies matrialy questionmark.gif jak sie co robi do czego sluzy smile.gif
wstazkowki plz smile.gif
pa Pozdrawiam
?>[/php]
KaMeLeOn
Zapraszam do lektury...
on-line http://www.php.net/manual/pl/
off-line http://www.php.net/download-docs.php
Takitam
Strone sie robi w HTMLu, a w php mozna wplywac na jej zawartosc.
ASTRAL
DZIEKUJE WAM smile.gif POTRZEBUJE JAKAS STRONKE Z PRZYKLADAMI smile.gif WPRAWDZIE NIE PATRZYLEM JESZCE NA TO CO MI DLAISCIE HEHE smile.gif ALE JUZ SIE ZA TO POWOLI ZACZNAM ZABIERAC ACZKOLWIEK NIE WIEM OD CZEGO ZACZAC winksmiley.jpg WSYZTSKO TAKIE ZAMAZANE DLA MNIE HEHE winksmiley.jpg MOZE COS DORADZICIE OD CZEGO WY ZACZYNALISCIE :0
DZIKI
PZDRAWIAM smile.gif
[Regis]
Najpierw trzeba znac HTML-a. Jak znasz, to wszystko robisz tak samo, tyle ze nie piszesz tak:

(na przyklad)

Kod
<HTML>

...

<FONT SIZE=6 FACE="Verdana" COLOR="RED">Hello World ! </FONT>

...

</HTML>

tylko:

[php:1:4f5992d8ce]
echo("<HTML>");
...
echo("<FONT SIZE=6 FACE="Verdana" COLOR="RED">Hello World ! </FONT>");
...
echo("</HTML>");

[/php:1:4f5992d8ce]

I tak robisz strone sama. A to jak potem wykorzystasz w tym php, to inna bajka smile.gif
ASTRAL
aha no dzieki bede cos robil hhe probowa htmla wprawdzie znam hehe nie 6 ale na 4 smile.gif
Pozdrawiam papa masz moj numer gg 894520 i icq 72272005 smile.gif jesl ms zochote pogadac to dodja meni do listy heh smile.gif papa
Omega
Zacznij od książek... Dobrych książek... Tak jest wszystko dokładnie opisane, chyba że masz jakiegos nauczyciele... biggrin.gif
ASTRAL
heheh dobre sobie ..... niestety nie mam ani ksiazki ani naucyzciela zadnego heh tongue.gif pozdrawiam papa
rolleyes.gif
Omega