Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [XML] i [php] Eksport z wielu plików XML do tabeli MySQL.
Forum PHP.pl > Forum > XML, AJAX > XML
ZooMaS
Witam, mam następujący problem, otórz jestem kompletnie zielony w XML i troszke mniej zielony w php oraz mysql i muszę wykonać konwersje bazy danych z xml do mysql. Wygląda to tak, że mam około 2000 plików xmp, każdy z nich zawiera dane o jednym kliencie (Data rejestracji, Imię i Nazwisko, Firma, 4 linie adresu, kod pocztowy, email, telefon, 2 linie czy chce dostawać subskrypcje czyli yes/no, oraz info gdzie o nas usłyszał) i potrzebuję to przerzucić do bazy danych mysql, a nie uśmiecha mi się ręcznie linia po linie tego robić używając Navicata na przykład. Czy mógłybm po prosić, któregoś z bardziej doświadczonych kolegów o napisanie dla mnie skryptu czytającego te dane?

1. <?php
  2.  
  3. $sql = mysql_connect(localhost, root, admin);
  4.  
  5. $a=1000;
  6. while($a<2171)
  7. {
  8.  
  9. $doc = DOMDocument::load('xml/subscriber','$a','.xml');
  10. $xpath = new DOMXPath($doc);
  11. $subscribers = $xpath->query('SubscriberRecord');
  12. foreach($subscribers as $SubscriberRecord) {
  13. $query = 'INSERT INTO subscribers SET
  14. `id` = ' . $xpath->query('id/text()', $subscriber)->item(0) . '
  15. `date` = ' . mysql_real_escape_string($xpath->query('date/text()', $subscriber)->item(0)) . '
  16. `name` = ' . mysql_real_escape_string($xpath->query('name/text()', $subscriber)->item(0)) . '
  17. `company` = ' . mysql_real_escape_string($xpath->query('company/text()', $subscriber)->item(0)) . '
  18. `AddresLine1` = ' . mysql_real_escape_string($xpath->query('AddresLine1/text()', $subscriber)->item(0)) . '
  19. `AddresLine2` = ' . mysql_real_escape_string($xpath->query('AddresLine2/text()', $subscriber)->item(0)) . '
  20. `AddresLine3` = ' . mysql_real_escape_string($xpath->query('AddresLine3/text()', $subscriber)->item(0)) . '