Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP][CSS] Może ktoś poradzi?
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
mariuszstanikowski
...
misiek172
niechce mi sie patrzeć w linki ale domyślam się że chodzi tu o

<style type="text/css">
.obiekt { position: absolute; top: pozycja_od_gory; left: pozycja od lewej }
</style>

---
Jeżeli nie chce ci się zajrzeć w przykład objaśniający problem, to na jakiej podstawie dajesz porady? Zgadujesz? Proszę, naprawdę nie potrzeba nam takich postów - gdybać możesz sobie dla siebie, kiedy chcesz komuś coś poradzić miej ku temu podstawy.
~siemakuba
mariuszstanikowski
jestem w tym zielony i nie mam pojecia gdzie dokladnie wpisac to co podales

podbijam
Saddam92
z tego co widzę to robisz to na tabeli (<table>) więc wg. mnie wystarczy jak tą kolumnę co masz po prawej stronie "skopiujesz" (bądz jakoś inteligentniej includujesz smile.gif ) na lewą strone kolumny z aktualnościami..

jak nie wiesz o co chodzi dalej to wstaw tu kod pliku index.php
mariuszstanikowski
dokladnie to chce uzyskac cos takiego

podbijam.

podpibjacz
mike
Cytat(mariuszstanikowski @ 23.02.2007, 08:11:36 ) *
podbijam.

podpibjacz

A po co ta nachalność.
Jeśli nikt nie odpowiada to znaczy, że (do wyboru):
  • nikt nie wie;
  • nikt nie chce Ci odpowiedzieć;
  • jesteś za mało cierpliwy;
Każdego dnia będziesz podbijał?
Wczoraj zapytałeś i już zdążyłeś dwa razy podbić. Cierpliwości trochę.
dr_bonzo
Jak wyzej. Z tym ze moderatorow MUSISZ (smile.gif) sie sluchac smile.gif.
soska66
Nie chce mi sie dokladnie wpatrywac w zrodlo strony. Przegladnalem go pobierznie i widze, z masz jedna glowna tabele na cala strone, i w kolejnych wierszach wstawiasz nowe tabele. Czyli do tabeli, ktora jest tabela glowna zawartosci strony dodajesz kolumne <td>. A tabele naglowka i poziomego menu traktujesz colspanem z wartoscia o jeden wieksza niz masz teraz. Tak to widze smile.gif