Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php] Pobieranie danych z pliku pokolei
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
pablos150
Witam!
Mam taki problemki, że w php jestem zielony i wystarczy mi żebyście tylko pokazali konkretna fukcje odpowiedzialna za to, żeby skrypcik jako zmienna pobierał URLe z pliku txt
np: $url=pobieraniezplikutxt
i chodzi o to, żeby te urle były pobierane pojedynczo, (w pliku będą wypisane jeden pod drugim) i jak skrypt wykona sie dla jednego urla, to żeby później pobierał drugiego urla i wykonywał sie znowu z nim jako zmienną winksmiley.jpg
Tak toche pogmatwałem ale myśle , że wiadomo o co chodzi smile.gif
Wystarczy, że mnei nakierujecie na jakeis konkretne polecenia w php, a mysle, że już sobie poradze dalej winksmiley.jpg

Pozdrawiam smile.gif
misiek172
hmm

url rozdziel sobie w pliku znakami jakimiś np ';'

i potem pobierasz zawartość txt i $tab = explode(';', $zawartosc_txt);

i ci w wyleci tablica z url potem tylko

for($i=0;$i<count($tab);$i++){
//wyświetlasz urle
}
Cienki1980
Cytat(misiek172 @ 26.02.2007, 17:10:15 ) *
hmm

url rozdziel sobie w pliku znakami jakimiś np ';'

i potem pobierasz zawartość txt i $tab = explode(';', $zawartosc_txt);

i ci w wyleci tablica z url potem tylko

for($i=0;$i<count($tab);$i++){
//wyświetlasz urle
}

Napisał przecież, że ma URLe w pliku pisane jeden pod drugim. Wystarczy wykorzystać funkcję file() a następnie w pętli foreach robić z wpisami co tylko dusza zapragnie.
pablos150
No tak.. juz troche powalczylem i doszlem do czegos takiego i to za bardzo niee dziala:
  1. <?php
  2. $listakeyow=file('key.txt');
  3. foreach($listakeyow as $key)
  4. {reszta skryptu
  5. }
  6. ?>

no i tutaj niby ten foreach ma pobierac z key.txt po jednej linijce i taka jedna linijka to będzie zmienna o nazwie $key.. tylko, że to nie działa? jakieś inne pomysły?

EDIT:
nie wiem czy po: foreach($listakeyow as $key) ma być ";" ale z i bez tego dziala tak samo..
Cienki1980