Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: PHP - hobby czy praca?
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
Daimos
Witam
może temat podobny był, może nie, ja nie znalazłem - a szukałem smile.gif

zastanawia mnie, czy wasze przygody z PHP kończą się na zabawie, własnych projektach, pracy dorywczej, a może ktoś się może pochwalić stałą posadą snitch.gif
temat być może bez sensu, ale zastanawiam się ilu z was naprawdę znalazło przyszłość przy programowaniu smile.gif a ilu traktuje to wyłącznie jako hobby (póki co)

jeżeli już stała praca, to jak wrażenia? smile.gif ja osobiście zaczynam taką pracę i wrażenia dziwne, czasami się odechciewa winksmiley.jpg no ale pozytywnie, w każdym razie to już nie to samo co kiedyś... (czyli prace nad własnymi projektami w wolnym czasie smile.gif
mike
Zaczęło sie od hobby na studiach.
Potem (IV i V rok) była to praca w agencji interaktywnej oraz nadal hobby i zabawa.
Teraz pracuję jako programista ale już w ok. 90% Java i ok. 10% PHP. W domu nadal PHP jest hobby i zabawą (freelance).
Nie wykluczam zawodowo powrotu do PHP.
Daimos
Cytat(mike_mech @ 25.03.2007, 18:21:30 ) *
(...) Teraz pracuję jako programista ale już w ok. 90% Java (...)

To mnie przeraża smile.gif powoli wszyscy uświadamiają mnie że to w Javie jest przyszłość, a ja do tego jakoś się nie mogę przekonać
mike
Cytat(my salsa @ 25.03.2007, 18:27:42 ) *
To mnie przeraża smile.gif powoli wszyscy uświadamiają mnie że to w Javie jest przyszłość, (...)
Oj polemizowałbym. A poza tym ja klepię w Java aplikacje stand-alone. Do WWW Java moim zdaniem jest nędzna w porównaniu z PHP czy Python'em.
Ale to już dyskusja na całkiem inny wątek.
bili.pl
Od 1 klasy gimnazjum do dzisiaj (3 liceum) głównie hobby, choć zdarzyło się wykonać kilka projektów.
Daimos
To może sonda na ten temat smile.gif nawet nie wiedziałem, że można na tym forum biggrin.gif
Jarod