Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php] Strona po 5 sek.
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
grabaz
Witam, potrzebuje zrobić coś takiego aby po otworzeniu strony wartość $war była równa zero ale po 10 sekundach była równa 1. Bez odświeżania strony.

Potrzebuje to do zliczania kliknięć po 10 sekundach i inna opcja nie wchodzi w rachubę.
Proszę o pomoc
skowron-line
ajax i settimeout ustawiony na 10 sek
innej opcji nie ma, chyba ze ma to byc JS
grabaz
Możesz mi coś takiego napisać bo jestem w tym zielony tongue.gif w przykładzie z tą wartością. Z góry wielkie dzięki
skowron-line
no to masz okazje sie nauczyc sam cos zmontuj a jak ci nei wyjdzie to wrzuc kod to ci pomozemy
advAjax i settimeout
grabaz
Dzięki dry.gif
Ide szukac na inne forum moze cos mi doradzą.
skowron-line
Cytat(grabaz @ 16.07.2007, 15:02:56 ) *
Dzięki dry.gif
Ide szukac na inne forum moze cos mi doradzą.

chciales rady prosze
Cytat
ajax i settimeout ustawiony na 10 sek
innej opcji nie ma, chyba ze ma to byc JS

nie wymagaj zeby ktos robil cos za ciebie. dzieci tez mamy ci porobic??
kurde sam cos wykombinuj masz wskazowke 2 linki ciezko cos poskladac, jestesmy tu zeby pomagac a nie robic za ciebie
grabaz
Skoro pisze że sie nie znam na ajaxie czy tam JS tylko na php to pisze po to aby uzyskać pomoc skoro jej nie uzyskuje to ide penetrować internet dalej.
phpion
Jeżeli "znasz" się na PHP to nie widzę większego problemu w przejściu na JS czy Ajax (czy to aby nie to samo? smile.gif). Skowron-line podał ci wszystko, czego potrzebujesz. W zasadzie nawet Ajax do tego będzie zbędny, zwykłe JS wystarczy. Cały kod zajmie ci z 5 linijek więc nie mów, że nie dasz rady. Wszak "znasz" się na PHP!

Cytat(grabaz @ 16.07.2007, 17:08:17 ) *
pisze po to aby uzyskać pomoc

i dokładnie to uzyskałeś. Pomoc, a nie gotowca.
grabaz
No dobra mam coś takiego :
  1. <script>var tId = setTimeout(function(){ <? $war = 1; ?> },1000);</script>

i nie działa :/
flv