Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [design] próbny design o piłce nożnej
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
Kildyt
Witam

Chciałbym pokazać co umie i jeżeli ocenicie ten design chociaż na 5/10 to będę wiedział, że moja praca przy designach nie idzie na marne.
Do stworzenia tego designu zmotywowali mnie użytkownicy @devnul i @sniezny_wilk, którzy twierdzą, że nie nadaję się do tej roboty.
Chciałbym sprawdzić się i dać design, który sam mi się podoba.
Stworzyłem go w jakieś 3 godz.

Oto link: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...d91acaa6aa.html.

Nie znam się za bardzo na piłce nożnej, więc za ewentualne błędy w zawartości przepraszam.

Pozdrawiam!
devnul
samo to że robisz design w 3 godziny nie jest powodem do dumy bo w tak krótkim czasie z reguły (są wyjątki) nie powstają dobre prace.

Co do tego "layoutu":
strasznie niespójny: raz używasz kolorów wyrazistych innym razem mdłych, wali to po gałach strasznie
wszędzie pełno zaokrągleń, a stopka prosta - nie pasuje to do siebie
piłka w logo nie mogła być większa?
funkcjonalność tego - zerowa
strona mieści się na jednym ekranie i tak naprawdę nic na niej nie ma. to ma być strona wortalu o tematyce piłkarskiej?
kto dziś używa nawiasów kwadratowych jako separatorów do linków?
top zajmuje pół strony a jest tam kompletnie pusto
niebieska strzałka u góry po lewej do niczego nie pasuje

Podsumowując: fajnie że wspólnie ze sniezym_wilkiem zmotywowaliśmy Cię do pracy (choć nie taki był mój cel) to jednak podtrzymuje moje stanowisko. Poświęć czas i energię na co innego. Nie każdy może być grafikiem. A szczególnie nie każdy może być tworzyć layouty stron internetowych/interfejsy użytkownika. To jest grafika użytkowa i nie da się napaćkać na płótnie i powiedzieć: abstrakcja. To ma być używalne.