Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]male modifikacje
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
marcinn12
Witam, jestem zielony w sprawach php etc.

Chciałem stworzyć strone na konkurs w postaci formularza. I mi sie udalo po czesci ale mam jeszcze pewne problemy.

http://www.marcinn12.yoyo.pl/konkurs/twst.php --> tu jest maly zarys tego co zrobiłem.

1. Chce zrobic aby dane podstawowe byly musowe do wpisania jesli chcemy wyslac formularz bo w tej chwili mozna ich nie wpisywac i tez wysle.

2. Chce zrobic taki pasek z boku w krawędzi. Byc moze wiecie o co mi chodzi? W niektorych serwisach jest takie cos, ze jak sie przesuwa strone to i ten pasek sie przesuwa i zostaje w rogu (chodzi o prawy).

3. Chce aby informacja typu "dziekuje za udzial w konkursie"  wyswietlala sie zamiast tego calego tekstu a nie na nowej stronie i bialym tle. i po 5 sekundach aby przekierowywalo na inna strone.

4. Bezpieczestwo tu akurat nawazniejsze nie jest ale moj kod moze byc bardzo bardzo skopany bo wiekszosc kleiłem z roznych stron googlujac, wiekszosc z http://www.kurshtml.boo.pl/. Więc jeśli widzicie dziury, powiedzcie gdzie i jak łatać.

Nie wkeleje tego kodu bo on jest za dlugi. Wiec Wy cos zaproponujcie bo sie znacie na tym winksmiley.jpg
neverever
Moja szklana kula mówi: Parse error: syntax error, unexpected $end in /var/www/sites/yoyo.pl/m/a/marcinn12/konkurs/twst.php on line 347
1. Jak chcesz wymusić wypełnienie wszystkich pól to poczytaj na googlu o walidacji formularzy
2. position:fixed albo poczytaj na googlu o floating menu
3. poczytaj np o meta refresh
4. bez komentarza
marcinn12
Naprawiłem strone bo mialem kopie ;/ mozesz powiedziec jak zrobic to walidacje? Zernij w zrodlo strony. Ja jestem w tym ciemny. Chcialbym aby po prostu te pola nie byly puste przy wyslaniu. Nie chodzi mi o takie dokladne sprawdzanie czy emal zawiera maple etc 

Nikt nie pomoze??