Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: proszę o ocene
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
cedunio
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jeszcze nie jest wszystko dopracowane ale to taki wstęp.
Co o tym myślicie?
Liczę na łagodne oceny gdyż nie jestem profesjonalistątongue.gif
http://postman.gorlice.pl/test2/test4.php
devnul
nie wiem gdzie byłeś przez ostatnie 10 lat ale wystarczy spojrzeć choćby na polskie portale i już widać że XX wiek dawno się skończył. To jest zwyczajnie brzydkie. A skoro nie jesteś profesjonalistą to daj site do zrobienia komuś kto się na tym zna. Nie każdy musi robić strony.
cedunio
Cytat(devnul @ 1.10.2008, 20:05:39 ) *
nie wiem gdzie byłeś przez ostatnie 10 lat ale wystarczy spojrzeć choćby na polskie portale i już widać że XX wiek dawno się skończył. To jest zwyczajnie brzydkie. A skoro nie jesteś profesjonalistą to daj site do zrobienia komuś kto się na tym zna. Nie każdy musi robić strony.

Dlaczego tak uwazasz?
devnul
jak uważam? że strona jest brzydka - zwyczajnie jest. wstawienie paru linijek skryptów JS tego nie zmieni. wygląda jak z zeszłej epoki, layout na tabelkach który też jest jak z zeszłej epoki. gigantyczne logo, walące po oczach kolory - można wymieniać w nieskończoność.
A jeśli pytasz o to czemu uważam że strony internetowe powinny robić osoby zajmujące się tym profesjonalnie to zadaj sobie pytanie czy sam naprawiasz samochód, pralkę lodówkę czy telewizor - z całą pewnością nie. Budowa stron internetowych to nie jest proste tworzenie stronek przy pomocy jednego kursu - w taki sposób nie powstanie nic sensownego ani w przyzwoitej jakości.

Wyjaśnić coś jeszcze?
blooregard
Jeśli mogę...

Layout jak layout - jednemu się podoba, innemu nie (mnie osobiście niezbyt - uwagi miałbym podobne, jak devnul'a).