Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [HTML][CSS]Pomoc przy skrypcie
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Zloty_001
Witam

Chciałbym wszystkich powitać na wstępie.
Jest to mój pierwszy post.
Właśnie zrobiłem swoją pierwsz amatorską stronkę.
Chciałbym na niej zmieścić dosłownie coś takiego co widnieje n tej stronie Taka rejestracja.
Jestem amatorem jeśli chodzi o takie rzeczy więc proszę was o pomoc.
Dziękuje bardzo i pozdrawiam

Wstyd się przyznać, dopiero raczkuje i chciałbym dowiedzieć się wszystkiego.
Mianowicie zrobiłem prawie taką samą stronke na ten temat i chciałbym wstawić na moją strone skrypt który będzie mi wysyłał takie informacje jak na stronie powyżej.
Tylko to nic więcej nie potrzebuje.
Lecz nie wiem od czego mam zacząć.
Wiem jakie są dane do mojego serwera ale nie wiem skąd te pliki nwet mm wziąść.
Hmmm nie wiem czy podałem wystarczające informacje ale jedna prośba nie krzyczcie na mnie:)
slawek3422
Zależy w jakim języku chcesz stworzyć ten skrypt. Wg mnie najlepiej nadaje się do tego PHP połączone z MySQL, najpierw w HTML tworzysz formularz, wysyłasz go do skryptu a tez z kolei zapisuje dane do bazy danych. Ogólnie mówiąc to temat rzeka, proponuję żebyś w miarę możliwości pokazywał kod, który już masz, wtedy prościej będzie Cię naprowadzać na kolejne rzeczy.

Więc zacznij od stworzenia formularza i stworzenia bazy danych, później skrypt sprawdzająco - zapisujący.
Zloty_001
Utworzyłem taki formularz na stronie lecz on nie chce działać i co gorsze nie wiem dlaczego.

Prosiłbym o pomoc w wytłumaczeniu.

1.kontakt.html

CODE
<form method="post" action="wyslij.php" name="kontakt">
<div><li><label for="imie">Imię: </label><ul><input type="text" class="text" id="imie" name="nick" ></div>
<div><li><label for="nazwisko">Nazwisko: </label><ul><input type="text" name="nazwisko" class="text" id="nazwisko" ></div>
<div><li><label for="ulica">Ulica: </label><ul><input type="text" name="ulica" class="text" id="ulica" ></div>