

Mam już sporo, zarządzanie statystykami, ekwipunek, sklep, pracę/misje, silnik walki, ranking a także raporty z walk.
W planach są skille, questy itp.
Skoro już tę grę piszę, to chciałbym by była w miarę dopracowana, na tyle na ile pozwolą moje umiejętności

Chciałbym, aby wywiązała się tu dyskusja na temat głównego silnika, czyli silnika walki. Może po kolei:
Postać posiada:
Siła - odpowiedzialna za obrażenia, przedmioty wymagają odpowiednią siłę.
Zręczność - kto pierwszy atakuje, szansa na krytyk czyli 50% obrażeń wiecej, obrona
Żywotność - zwieksza hp o ileśtam
W planach mam wprowadzenie Wytrzymałości co będzie przekładało się na ilość rund w walce jaką może walczyć postać.
Na razie jest tak, że walczy się aż do hp <= 0, ale jak wprowadzę wytrzymałość to będzie się liczyło kto zadał więcej obrażeń lub hp <= 0.
Teraz mam pytanie, jak te statystyki, jak siła itp mają przekładać się na obrażenia, obrony itp? Na razie 1 do siły to 1 do obrażeń minimalnych i maksymalnych, 1 zręczności to 1 do krytyka, 1 do obrony.
Troche to głupie


Pozdrawiam.