Jestem raczej początkujący jeśli chodzi o programowanie w PHP, jednak coś tam już wiem (zaczynam dopiero naukę). Stworzyłem formularz w HTML i wkleiłem (znaleziony w sieci) prosty skrypt w PHP do jego wysyłania, ale pojawił się problem.
Formularz nie chce się wysyłać, pojawia się błąd. Strona na której chcę ten formularz umieścić jest na serwerze iCenter (www.icenter.pl). Skontaktowałem się z Pomocą Techniczną i powiedziano mi, że formularze wymagają autoryzacji (?) i osoba, z którą rozmawiałem wspomniała coś o funkcji 'pir' (rozmawiałem przez telefon więc tak zrozumiałem, ale wyszukałem w sieci, że jest coś takiego jak PEAR - ale też nie do końca wiem czy na pewno o to się rozchodzi).
Kod całego dokumentu tutaj (na razie to bardzo prosty formularz, ale jeśli zadziała chcę dodać tylko kilka innych pól):
<html> <head> <meta http-equiv="Content-type" content="text/html; charset=iso-8859-2"> <title>Formularz</title> </head> <body> <h3>Formularz</h3> <form action="?" method="post"> Imię <input name="imie" /> Nazwisko <input name="nazwisko" /> Wiek <input name="wiek" /> <hr> <input type="submit" value="Wyslij" /> <input type="reset" value="Wyczysc" /> </form> <?php { $email = 'mój adres e-mail'; $subject = 'temat'; $message = 'Dziękuję za wiadomość'; $error = 'Wystąpił błąd przy wysyłaniu formularza'; $charset = 'iso-8859-2'; $head = "MIME-Version: 1.0\r\n" . "Content-Type: text/plain; charset=$charset\r\n" . "Content-Transfer-Encoding: 8bit"; $body = ''; foreach ($_POST as $name => $value) { { { } } } echo mail($email, "=?$charset?B?" . base64_encode($subject) . "?=", $body, $head) ? $message : $error; } else { } ?> </body> </html>
Będę wdzięczny za pomoc. Naprawdę zależy mi, by formularze z tej strony działały. Pozdrawiam

Odpowiem na pytania, bo nie wiem czy wszystko dobrze wytłumaczyłem i wszystko co wymagane napisałem... w PHP jestem naprawdę blady (kod do wysyłania znalazłem w sieci), ale chcę się tego języka uczyć.