Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [inne]Problem Krasnal Serv
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
alek1292
Kolega polecił mi Krasnal Serv z powodu,że jestem początkujący w programowaniu PHP. Mówi,że jest bardzo prosty w obsłudze,ponieważ program napisany jest po polsku. Jednak po zainstalowaniu go i odpaleniu w menu start nie uruchamia się. Na początku pojawiła się jakaś ikonka. Mam jeszcze drugi program tj Apache 2.2.14 może to ma jakiś związek. Proszę o pomoc.

Z góry dziękuje aha mam windows 7
Ulysess
bardziej prosty jest webserwer , to co napisałeś za dużo nie mówi w czym jest problem... a tak w ogóle może dlatego ze masz Windowsa 7 są takie problemy ?
pedro84
Najprawdopodobniej konflikt powodują dwie instancje/usługi Apache'a. Odinstaluj obydwa programy, wyczyść rejestr i zainstaluj XAMPPa albo lub osobno Apache, MySQL Server oraz PHP.

Edit:
Windows 7 nie ma tu niz do rzeczy. Poza tym, informacje jakie podałeś, typu "jakaś ikonka" to wiesz, może wróżce by coś powiedziały.
alek1292
za duzo nie napisałem bo nie ma co tutaj opisywać... Po prostu klikasz i nic. Nic nie wyskakuje żadne błędy. Ale zaznaczam,że przy pierwszym uruchomieniu w ułamku sekundy pojawiło się okno z programem i ikona potem już tego nie ma przy następnych uruchomieniach.
pedro84
Cytat(alek1292 @ 25.01.2010, 20:03:49 ) *
za duzo nie napisałem bo nie ma co tutaj opisywać... Po prostu klikasz i nic. Nic nie wyskakuje żadne błędy. Ale zaznaczam,że przy pierwszym uruchomieniu w ułamku sekundy pojawiło się okno z programem i ikona potem już tego nie ma przy następnych uruchomieniach.

Rozwiązanie masz podane w moim poście wyżej. Pamiętaj o backupach jak coś waznego już masz na serwerze.

A napisać zawsze można więcej, choćby logi z Apache'a smile.gif
alek1292
Dobra robota odpaliło. Jednak pojawia się coś takiego:

Adres Ip serwera

Polecenie dla serwera

Port(ustawiony jest na 1024)

Co mam wpisać?