Dj.Lama
9.04.2010, 18:23:18
Witam. Mam problem. Mój skrypt wymaga ImageMagick. Chciałbym to zainstalować na swoim lokalnym serwerze postawionym na WebServ na Windowsie xp. Nie wiem jak to zrobić, proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
Dj.Lama
9.04.2010, 18:39:32
Zaglądałem, ale jestem zielony i nie wiem co z tym zrobić. Zainstalowałem ten ImageMagick na windowsie, ale nie na tym WebServ
Ale moment - chcesz ImageMagick, czy rozszerzenie IMagic do PHP?
Dj.Lama
9.04.2010, 19:36:45
Nie wiem... potrzebuję tego do skryptu... mój skrypt php wymaga ImageMagick więc chyba do php... jak to zrobić? już próbowałem php_imagick.dll, ale mi ten moduł nie działał (zmieniałem w php.ini, restartowałem). Możliwe że zły php_imagick ściągnąłem. Pomóżcie.
Ale ImageMagick można używać w postaci polecenia konsoli, albo przez rozszerzenie PHP. Jednak gdy nie wiemy, jaki to skrypt, możemy zgadywać.
Cytat
ale mi ten moduł nie działał (zmieniałem w php.ini, restartowałem)
A jakie błędy?
Dj.Lama
9.04.2010, 20:51:59
Brak błędów. Po prostu skrypt nie obracał i pomniejszał obrazków podczas uploadu. Jaki plik dll i wgl. co powinienem wgrać?
Ech...
Cytat
Jednak gdy nie wiemy, jaki to skrypt, możemy zgadywać.
Dj.Lama
11.04.2010, 12:49:26
Hej. Przepraszam, że nie odpisywałem dość długo ale nie miałem jak. Ten skrypt to jakieś połączenie nk, fotosika i photobloga. Nazwy nie znam. W ReadMe znalazłem takie wymagania:
# Operating System: Linux, Unix, Windows
# Web Server: Apache
# PHP 4.3.2 or higher
# MySQL 4 or Higher
# Mod_rewrite (optional)
# Safe_mode set as OFF
# ImageMagick
emtiej
11.04.2010, 16:27:26
prawym na ikonkę webserv, ustawienia, biblioteki i szukasz php_imagick.dll, uruchamiasz, zatwierdzasz zmiany, serwer restartuje się i już. Chyba o to Ci chodzi.
Dj.Lama
11.04.2010, 20:39:57