Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [inne]ImageMagick - jak zainstalować na WebServ (lokalnie)
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Dj.Lama
Witam. Mam problem. Mój skrypt wymaga ImageMagick. Chciałbym to zainstalować na swoim lokalnym serwerze postawionym na WebServ na Windowsie xp. Nie wiem jak to zrobić, proszę o pomoc.

Pozdrawiam.
erix
A zaglądałeś na http://www.imagemagick.org/script/binary-r...rosu706#windows
?
Dj.Lama
Zaglądałem, ale jestem zielony i nie wiem co z tym zrobić. Zainstalowałem ten ImageMagick na windowsie, ale nie na tym WebServ
erix
Ale moment - chcesz ImageMagick, czy rozszerzenie IMagic do PHP?
Dj.Lama
Nie wiem... potrzebuję tego do skryptu... mój skrypt php wymaga ImageMagick więc chyba do php... jak to zrobić? już próbowałem php_imagick.dll, ale mi ten moduł nie działał (zmieniałem w php.ini, restartowałem). Możliwe że zły php_imagick ściągnąłem. Pomóżcie.
erix
Ale ImageMagick można używać w postaci polecenia konsoli, albo przez rozszerzenie PHP. Jednak gdy nie wiemy, jaki to skrypt, możemy zgadywać.

Cytat
ale mi ten moduł nie działał (zmieniałem w php.ini, restartowałem)

A jakie błędy?
Dj.Lama
Brak błędów. Po prostu skrypt nie obracał i pomniejszał obrazków podczas uploadu. Jaki plik dll i wgl. co powinienem wgrać?
erix
Ech...

Cytat
Jednak gdy nie wiemy, jaki to skrypt, możemy zgadywać.
Dj.Lama
Hej. Przepraszam, że nie odpisywałem dość długo ale nie miałem jak. Ten skrypt to jakieś połączenie nk, fotosika i photobloga. Nazwy nie znam. W ReadMe znalazłem takie wymagania:

# Operating System: Linux, Unix, Windows
# Web Server: Apache
# PHP 4.3.2 or higher
# MySQL 4 or Higher
# Mod_rewrite (optional)
# Safe_mode set as OFF
# ImageMagick
emtiej
prawym na ikonkę webserv, ustawienia, biblioteki i szukasz php_imagick.dll, uruchamiasz, zatwierdzasz zmiany, serwer restartuje się i już. Chyba o to Ci chodzi.
Dj.Lama