Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [MySQL][PHP][HTML]Kilka pytan ogolnych
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
guard6
Czesc. Chce zalozyc strone internetowa. Jestem po kursie HTML. Mam pare pytan, moze smiesznych ale prosze o odpowiedz. Czy istnieja szablony z logowaniem? Bo jak szukam w darmowych szablonach to rzadko kiedy widze z logowaniem. Chcialbym najpeirw napisac moja strone w edytorze, znalezc szablon i dopiero potem go umiescic na serwerze. Jaki edytor i jaki program zeby sprawdzic efekt przed wrzuceniem do sieci? I mam tez problem z hostingiem. Z darmowych znam cba i 000webhost. Mozna na nich umieszczac wlasne reklamy? Czy moze wybrac boo.pl? Potrzebuje takiego ktory by bez problemu udzwignal np. 5 tys userow. Mam jeszcze pare innych pytan wiec po udzieleniu odpowiedzi prosze nie zmaykac tego tematu. Dzieki i pzdr.
pedro84
Cytat
Czy istnieja szablony z logowaniem?

Chodzi Ci o szablony HTML? Raczej nie, ale poszukaj.

Cytat
Jaki edytor i jaki program zeby sprawdzic efekt przed wrzuceniem do sieci?

Dowolny edytor tekstowy. Polecam Notepad++. Sprawdzić efekt? Serwer lokalny. Po informacje => google.pl

Cytat
Mozna na nich umieszczac wlasne reklamy?

Najlepiej poszukac na ich stronach.

Cytat
Potrzebuje takiego ktory by bez problemu udzwignal np. 5 tys userow.

5 tysięcy zarejestrowanych uzytkowników? Odsłon dziennie? Unikalnych dziennie?
lobopol
Cytat(guard6 @ 14.05.2010, 20:34:23 ) *