Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [CSS2/XHTML 1.0 Strict]Błędne wyświetlanie menu w IE.
Forum PHP.pl > Forum > Po stronie przeglądarki > CSS
Liko
Witam.
Wczoraj zacząłem się bawić XHTML'em i CSS i mam problem, który wygląda nastepująco: IE źle wyświetla mi menu, a wszystkie inne przeglądarki (opera, mozilla) prawidłowo i nie wiem co zrobić. Jestem początkujący więc może coś źle robie.

:arrow: Kod CSS
:arrow: Kod HTML

Zrzuty ekranów:
:arrow: Opera
:arrow: Mozilla
:arrow: IE

Strona znajduje się pod adresem: www.liko.h4c.pl

Nie podaje tutaj kodu bo by rozwalał wygląd forum.

Pozdrawiam

Edit: Poprawiłem obrazki.
wassago
nie wiem co tu jest zle wyswietlane.. wszystkie screeny sa identyczne (sam site)
Liko
Nie, zauważ, że w IE menu jest krótsze niż w Operze i Mozilli.

Edit: Poprawiłem obrazki.
wassago
Cytat
Tag koDcowy 'div' nie odpowiada tagowi pocztkowemu 'body'. BBd podczas przetwarzania zasobu 'http://www.liko.h4c.pl/index.txt'. Wiersz 22, Pozycja 9

</div></div>
--------^

dokladnie tak jak jest napisane
Liko
Cytat
Cytat
Tag koDcowy 'div' nie odpowiada tagowi pocztkowemu 'body'. BBd podczas przetwarzania zasobu 'http://www.liko.h4c.pl/index.txt'. Wiersz 22, Pozycja 9

</div></div>
--------^

dokladnie tak jak jest napisane

Poprawiłem to, ale to nic nie zmienia. Sam nie wiem co jest źle. Męczę się z tym już kilka godzin. Może robie jakiś głupi błąd, ale jestem początkującym więc proszę o wybaczenie.
wassago
nie uzywaj tagow
[xml:1:1b22e1098f]<p></p>[/xml:1:1b22e1098f]
zamiast tego uzyj
[xml:1:1b22e1098f]<span></span>[/xml:1:1b22e1098f]
Liko
Dałem Ci punkcik bo jako jedyny się zainteresowałeś, ale i tak nie roziwązałem swojego problemu jest identycznie jak było. Proszę o pomoc.
PMadej
Cytat
Dałem Ci punkcik bo jako jedyny się zainteresowałeś, ale i tak nie roziwązałem swojego problemu jest identycznie jak było. Proszę o pomoc.

ale nie wziąłeś pod uwagę tego, że danie punkcika sugeruje innym rozwiązanie problemu a tu tego niestety nie ma ...