Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [Symfony]Jak przełączać się między aplikacjami?
Forum PHP.pl > Forum > PHP > Frameworki
yaotzin
Witam

Mam projekt w symfony składający się z dwóch aplikacji. Jedna to Frontend a druga to backend. I teraz tak pewne czynności user może wykonać po stronie frontend(są to userzy, którzy mogą się zarejestrować, dodać pewien zestaw danych i wylogować) a druga część użytkowników może administraować aplikacją, usuwać dane dodawać użytkowników zarządzać kuchniami itp. korzystają oni z aplikacji backend.

No i teraz pytanie, jak linkować do modułów z backend w aplikacji frontend i odwrotnie?

Zastanawiam się czy te dwie aplikacje to nie jest w tej chwili przerost formy nad treścią. Jestem początkujący, ale tak sobie ustaliłem funkcjonalności. Teraz zastanawiam się nad ograniczeniem do jednego modułu tylko np. frontend, gdzie nie będzie potrzeby linkowania do backend, tylko do poszczególnych modułów.
Crozin
Taki podział na dwie aplikacje jest bardzo popularny w Symfony 1.x. Niestety te aplikacje są od siebie naprawdę mocno odseparowane - współdzielą jedynie katalog /lib (zew. biblioteki, model) oraz ProjectConfiguration - chyba tylko tyle. Jednak problem z routingiem pomiędzy aplikacjami został już rozwiązany (ominięty): http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8
yaotzin
Cytat(Crozin @ 7.01.2011, 08:13:11 ) *
Taki podział na dwie aplikacje jest bardzo popularny w Symfony 1.x. Niestety te aplikacje są od siebie naprawdę mocno odseparowane - współdzielą jedynie katalog /lib (zew. biblioteki, model) oraz ProjectConfiguration - chyba tylko tyle. Jednak problem z routingiem pomiędzy aplikacjami został już rozwiązany (ominięty): http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8