Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP] Jak umieścić skrypt tam gdzie chcę? Kompletny nowicjusz...
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Jorgul
Witam
Jestem totalnym nowicjuszem, nie wiem co i jak, więc moje pytanie pewnie będzie głupie...

Otóż mam pewien skrypt php (logowanie na stronce) i rzeczona ramka z logowaniem jest pośrodku strony (póki co nie mam na stronce nic więcej) - co zrobić żeby to było np. po lewej stronie stronki? Mam nadzieję, że dobrze wyłuszczyłem mój problem oneeyedsmiley02.png
CuteOne
daj kod
sadistic_son
Cytat(Jorgul @ 28.03.2011, 22:01:14 ) *
co zrobić żeby to było np. po lewej stronie stronki?
Przenieść na lewą stronę stronki wink.gif A tak poważnie to bez Twojego kodu nie wywróżymy za dużo. Szklane kule poszły ostatnio w górę razem z cukrem.
Jorgul
Wybaczcie, jak już mówiłem jestem bardzo początkujący sad.gif

Nie mogę wrzucić kodu tu na forum - wyskakuje komunikat, że mój post jest za długi? Faktycznie kod jest długi na pół kilometra...
mat-bi
No to daj na wklej.org czy na cuś innego
mat-bi
MOgę wiedzieć, co masz w tym kodzie, jeśli pokazuje on tylko ramkę z logowaniem, a ma 2300 linijek?
Jorgul
Wkleiłem, ale nie wiem czy komuś będzie się chciało to przeglądać, kod ma 2300 linijek :/

http://wklej.org/id/502052/

EDIT: Sorry za podwójnego posta, to pomyłka była (już skasowałem)
Mackos
Momencik... Ustalmy pewne fakty:
- Jesteś nowicjuszem
- Nie masz nic poza panelem logowania
- Panel logowania chcesz przenieść bardziej w lewą stronę
- i.... plik który posiadasz ma 2300 linijek w tym funkcje typu:
  1. $filename = $fpath."userdata/".$usr."/$usr.php";
  2. $fh = fopen($filename,'a');
  3. $pasw = md5($pasw);

W moim generalnym odczuciu, po prostu jeśli jesteś nowicjuszem - poszukaj jakiegoś prostszego skryptu logowania a nie jakiegoś wycinka mordoru wink.gif
Ewentualnie, jeśli jesteś ambitny spróbuj samemu napisać panel logowania - użytkownicy forum php.pl na pewno Ci pomogą wink.gif
Ociu