Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [www] Portal z quizami
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
paaax
Witam,

Będę wdzięczny za oceny i konstruktywną krytykę strony http://quizmaniak.pl. Nie jestem grafikiem, stąd też nie ma tam fajerwerków w wyglądzie, starałem się po prostu, aby było przejrzyście i funkcjonalnie.
toaspzoo
Rozwiązywanie nie działa pod Firefox 6.0.1 Windws 7 x64
paaax
Dopiero wieczorem będę miał dostęp do laptopa w takiej konfiguracji, jaką podałeś, żeby to sprawdzić, ale wiem, że wcześniej wszystko działało. Próbowałeś rozwiązać jeden test czy większą ilość? Nie akceptowało Ci odpowiedzi, czy jakoś inaczej objawiał się błąd?

Edit: jednak dorwałem laptopa z taką konfiguracją szybciej. Przetestowałem kilka quizów i wszystkie działały poprawnie.
kilab
Dziwnie to działa. Po wybraniu quizu, z minutę czasu zastanawiałem się jak to się rozwiązuje. Dopiero jak wpisałem odpowiedź do pierwszego pytania, zobaczyłem, że odpowiedź pojawiła się przy pytaniu na zielono i mogę lecieć dalej. Ten tekst opisujący działanie, jest bardzo słabo widoczny jak widzisz.
paaax
Dzięki za zwrócenie na to uwagi. Postarałem się, aby tekst opisujący działanie był lepiej widoczny.
phpion
Fajny pomysł - wciąga to smile.gif ale:
1. Informację jak tego używać zrób jeszcze bardziej widoczną bo sam miałem problem z "jak to działa?".
2. Może nie pokazuj pytań przed rozpoczęciem quizu. Jeśli będziesz robił jakieś rankingi to ludki wygooglują odpowiedzi i dopiero potem odpalą quiz.
paaax