nottin
17.01.2012, 16:26:40
Witam,
chciałbym sz. forumowiczów spytać czy warto robić szkolenie z Oracle? Jest kilka firm w PL które oferują takie szkolenia w cenie od 2 do 5tys. zł za jedno (czyli robiąc kilka szkoleń trzeba liczyć się z wydatkiem około 12-14tys. zł). Ponieważ kwota jest nie mała, czy po takim szkoleniu będzie można samodzielnie administrować bazę danych? Czy przekazywana wiedza jest wystarczająca? No i podstawowe pytanie czy znajdzie się pracę po takim szkoleniu??
Dodam że jestem informatykiem, aczkolwiek z bazami danych miałem bardzo mało doczynienia.
Proszę o poradę.
Pozdrawiam.
Niktoś
20.01.2012, 12:31:46
Ja już wolałbym robić szkolenie na MySql,MSSQL-bazy danych są bardziej rozpowszechniona,dostępne dla wszystkich.Oracle z względu na cenę i z tego co czytałem zawiłe licencje, których nie rozumieją nawet przedsiębiorcy są raczej używane przez duże firmy ,korporacje i wątpię czy będą chcieli osobę po szkoleniu,a chyba o to chodzi ,żeby robić szkolenia aby dostać lepszą pracę.
wiewiorek
20.01.2012, 12:41:53
Miałem na studiach zajęcia z Oracla z osobami, które są adminami baz danych i wszystkie osoby prowadzące zajęcia miały te certyfikaty - z tego co pamietam to posiadanie takiego certyfikatu daje pewną pracę, pytania są po angielsku i jest to test jednokrotnego wyboru - jak widziałem to są BARDZO podchwytliwe i przynajmniej dla mnie niełatwe.
Niktoś
20.01.2012, 12:52:03
Cytat
Miałem na studiach zajęcia z Oracla z osobami, które są adminami baz danych i wszystkie osoby prowadzące zajęcia miały te certyfikaty - z tego co pamietam to posiadanie takiego certyfikatu daje pewną pracę