Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Layout do oceny
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
dawstaw
Witam. Jestem początkującym grafikiem...Mając trochę wolnego czasu postanowiłem stworzyć layout psd w ramach ćwiczeń ....
Czas pracy: ok 1h 20min

Proszę o oceny i komentarze na temat poniższej pracy...

PS:Szablon został zrobiony od podstaw w ramach ćwieczeń więc chętnie go oddam komuś za free kto go zakoduje i wykorzysta dla siebie ( w zamian za link w stopce)

http://i.imgur.com/aajhGIZ.jpg
Szymciosek
Nie ładuje się.
dawstaw
Cytat(Szymciosek @ 21.01.2013, 01:26:02 ) *
Nie ładuje się.

Reup
http://i.imgur.com/aajhGIZ.jpg
spayk
- za duże
- za nudne
!*!
Cytat(spayk @ 30.01.2013, 22:14:09 ) *
- za duże
- za nudne

Aż za dobrze oddaje to klimat. Jednak nie jest tragicznie, dorzuć może jakieś ikony monochromatyczne do menu lub sidebara + inne tło w stopce i będzie ok.
sowiq
Nie wiem czy nudne, IMO nie.

Kilka moich uwag poniżej:
- zdecydowanie za duża czcionka
- menu górne bardzo mi się podoba, ale nie wiem po co drugi raz je powtarzać niżej?
- "Dzisiaj jest 8 stycznia 2013 roku" stosowało się w erze, kiedy ludzie jeszcze nie mieli kalendarzy, usuń to
- po co jeszcze raz "Strona Główna" i "Kontakt" na samej górze?
- niebieska ikonka małpki z formularza kontaktowego ni cholery nie pasuje kolorystycznie do reszty
- jak robisz layout to zadbaj o jakość. Mam tutaj na myśli np. rozpikselowaną ikonkę RSS. Bez problemu znajdziesz lepszą jakość w internecie.
- brak dbałości o szczegóły. Zobacz numerki pod obrazkiem - (1) (2)... Żaden z nich nie jest wyśrodkowany, a "4" to już zupełnie gdzieś odjechała
- jako zapychacz, stosuj Lorem Ipsum, a nie jakieś jedno skopiowane zdanie, bo to brzydko wygląda.
- dobór kolorów spoko
- pisałem już, że to wszystko takie wielkie? smile.gif

Jeśli to Twój pierwszy layout, to poradziłeś sobie bardzo dobrze. IMO lepiej niż większość forumowiczów, którzy dają tutaj do oceny swoje prace smile.gif

Powodzenia!
dawstaw