Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]POMOC - dodawanie komentarzy
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
niebieski1123
Witam wszystkich.
Jako, że w php jestem całkowicie zielony, proszę Was o pomoc.
Musze zrobić krótką stronę z obsługa komentarzy, tzn. jakiś tam tekst, a pod nim pole do wstawienia swojego nicku i pole tekstowe z komentarzem oraz przycisk "wyślij komentarz".

Użyłem na stronie skryptu:

<p><b>Imię</b>: <br /><input type="text" name="nick" size="35" maxlength="35" /></p>
<p class="email_h"><b>Nazwisko</b>: <br /><input type="text" name="e_mail" /></p>
<p><b>Twój Komentarz</b>:<br /><textarea name="komentarz" cols="77" rows="10" ></textarea></p>
<input type="submit" name="wys_kom" value="Wyślij" class="przycisk"/>
</form>

Co mam jeszcze dodać aby po kliknięciu "wyślij" komentarz zapisywał się na stronie.

Pozdrawiam i z góry dziękuję.
nospor
Komentarze nie zapisują się na stronie. Komentarze zapisuje się albo w bazie, albo w pliku.

W necie masz pełno skryptów do dodawania komentarzy. Wystarczy poszukać.
niebieski1123
Już od 3 dni przeszukuje internet i nie mogę nic stworzyć co działa, więc poprosiłem o pomoc na forum.
Najlepiej jakby te komentarze zapisywały się też w pliku tekstowym, a nie w bazie danych - tego nigdzie nie mogłem znaleźć jak to prosto zrobić.
webmaniak
http://www.cba.pl/forum/viewtopic.php?f=10&t=16449
http://forum.php.pl/index.php?showtopic=175505
Pierwsze z brzegu, wg autorów działające. Pokaż miejsce w swoim kodzie gdzie masz problem.
niebieski1123
Jak już pisałem jestem w temacie zielony jak trawa w maju.
Może opiszę jak ja to próbuję robić:
Mam plik index.html, w którym mam treść strony i na dole napisany skrypt komentarza, który wstawiłem w pierwszym poście.
Po uzupełnieniu danych (nick i treść komentarza) chcę kliknąć wyślij i przekierowuje mnie na pustą kartę w przeglądarce o treści
Cytat
Nie można otworzyć pliku