Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [inne]Strony oparte o multi admin, jak to ugryźć...?
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Sun Chao
Witam wszystkich,

z racji tego ze jestem nowy na forum proszę o wyrozumiałość. Jeśli temat pojawił się w nieodpowiednim dziale bardzo proszę o jego przeniesienie. Zaznacze na wstepie ze nie jestem super programista i doświadczenie w php mam niewielkie.

Koleżanki/koledzy

zmagam się od jakiegoś czasu z ciekawym zagadnieniem jakim jest ostatnio multi site. Zagadnienie na chwile dla mnie nie zrozumiale bo chyba nie do końca rozumiem jego idę. Po krótce opiszę problem i cel ktory chce osiagnac.

Cel:

Majac np. 3 domeny i jeden serwer ftp chciałbym postawić 3 strony. Domeny dla przykładu to odpowiednio abc.pl def.pl i ghi.pl aby bylo ciekawiej smile.gif Domeny abc i def mialyby być "niezaleznymi stronami" przechowywujacymi galerie, newsy, porady itp. Trzecia domena zaś miałaby wyciagąć z dwóch pierwszych stron powiedzmy same newsy i przydzielac je do odpowiednich kategori. Powiedzmy ze na głównej miałby pojawiać się najświeższe newsy z obu stron z odnośnikiem do pełnej treści która byłaby dostępna na stronie widniejącą pod stroną 3. Strony miałby działać w oparciu o odwołania przez domenę.

Problem:

Zainstalowałem wordpressa, zainstalowałem wtyczkę multisite i do tego etapu wszystko byloby ok. Wszystko ładnie na tym etapie śmiga. Problem pojawił się po instalacji wtyczki domain mapping.
Pierwszy problem to fakt, że wordpress nie może być "zainstalowany" w podkatalogu głównej ścięzki ftp. W takim wypadku w ogóle (osobiście) nie mogłem się zalogować do panelu administracyjnego - wordpress wyrzucał komunikat pokroju tego:
Cytat
Wordpress must be installed in /. ...