Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [Ocena] Sklep CyberLogic.pl
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
Rellik
Witam,
Od jakiegoś czasu prowadzę sklep internetowy. Nie powiem, żeby interes szedł jak burza. Staram się dociec w czym może być problem sprawdzając wszystko po kolei. Zatrzymałem się na stronie internetowej którą ciągle poprawiam, zmieniam i dodaję nowe funkcjonalności. Prosiłbym o ocenę wyglądu, działania i ogólnej prezencji sklepu oczami przeciętnego klienta. Nie chcę oceniania od strony kodu, to zostawiam dla siebie, zdaję sobie jednocześnie sprawę, że nie wszystko jest idealne. Włożyłem bardzo dużo pracy, aby strona wyglądała tak jak wygląda teraz.

Na konto testowe można zalogować się wpisując dane:
user: test
pass: test
www: http://cyberlogic.pl

Prosiłbym jednak aby nie finalizować zakupów (nie przechodzić do ostatniego kroku koszyka, który będzie wyraźnie zaznaczony na czerwono).

Pochwały i propozycje mile widziane. Zakupy również smile.gif

Dzięki z góry i pozdrawiam.
Spawnm
Logowanie aby kupować? Bez jaj.
Nie widzę koszyka.
Strona zbyt ciemna, zbyt dużo zbędnych elementów (kafelki w tle itd)
W promocji cały box produktu powinien być linkiem.
Baner do kosza, to nie strona na zaliczenie u jakiegoś przed epokowego wykładowcy.
Dziwne miejsce na szukajki.
Ogólnie cały layout nie wzbudza zaufania oraz profesjonalizmu, postaw na minimalizm.

Od strony technicznej pozwolę sobie na kilka uwag:
Nie sprawdzasz co dostajesz:
Warning: htmlspecialchars() expects parameter 1 to be string, array given in /var/www/cyberlogic.pl/index.php on line 209
Warning: mysql_real_escape_string() expects parameter 1 to be string, array given in /var/www/cyberlogic.pl/pages/productList.php on line 132
Zbędne addslashes(), wpisz w szukajce ', dostaniesz \'
Rellik
Pozwolę sobie skomentować (nie, nie czepiam się, szanuję Twoja wypowiedź).

Cytat
Logowanie aby kupować? Bez jaj.
Nie widzę koszyka.

95% kupujących to osoby wybierające przesyłkę, więc nie widzę problemu z wymogiem logowania. Dane do przesyłki i tak trzeba kiedyś podać, a rejestracja jest tak zrobiona, żeby wymagała jedynie minimum wysiłku od klienta (bez żadnego potwierdzenia mailowego czy coś). Stąd też koszyk nie jest widoczny. Cała procedura jest czytelnie przedstawiona i myślę, że nie powinno być problemu z połapaniem się jak kupić. Z drugiej strony masz może racje, że jakby ktoś chciał odebrać osobiście to tych danych podawać nie musi i powinna taka opcja również być.

Cytat
Strona zbyt ciemna, zbyt dużo zbędnych elementów (kafelki w tle itd)

To już raczej kwestia gustu, jest wiele sklepów renomowanych firm które są ciemne czy wręcz czarne (żeby podkreślić swój prestiż). Zbędne elementy... hmm... wydaje mi się że to nie strona wewnętrzna firmy tylko coś dla klientów, więc musi być trochę kolorowe i urozmaicone, a i tak nie uważam żeby strona była za kolorowa, bo raczej taka nie jest. Oprócz tła coś jest zbędnego? Ikonki niepotrzebne? Zapewniam Cie, że jeśli chodzi o tło to strona wyglądałaby łyso z racji tego, że treść jest wyraźnie odznaczona od tła. No chyba, że byłoby czarne, ale to już przesada raczej.

Cytat
W promocji cały box produktu powinien być linkiem.

Z tym się zgodzę - kiedyś będzie do poprawy.

Cytat
Baner do kosza, to nie strona na zaliczenie u jakiegoś przed epokowego wykładowcy.

Ten czerwony? A co z nim nie tak? To czym przyciągnąć klientów jak się chce o czymś powiedzieć czy jakiś produkt pokazać jak nie banner? Z tego co widzę to na każdej stronie sklepu są jakieś bannery z reklamami produktów, zwłaszcza, że nie jest to banner promowany przez jakąś zewnętrzną firmę.

Cytat
Dziwne miejsce na szukajki.

Nie rozumiem. Miejsce takie, w którym co druga strona ma wyszukiwarkę, lub czasem trochę niżej, ale generalnie gdzieś u góry. U góry z lewej masz ten plus, że wyszukiwanie ajaxowe mniej zasłania całą stronę, zwłaszcza jak ktoś ma ekran FullHD.

Cytat
Ogólnie cały layout nie wzbudza zaufania oraz profesjonalizmu, postaw na minimalizm.

Hmm, z tego co widzę sklepy internetowe raczej postawiają na przepych, no ale to rzecz gustu.


Co do strony technicznej to sprawdzę to, faktycznie czasem mogłem o czymś zapomnieć. Aczkolwiek żeby coś wysypać to trzeba to zrobić trochę na siłę, ale zgodzę się, że tak być nie może.

Dzięki za rady i czekam na następne.

Edit: odnośnie koszyka. Przejrzałem sobie inne sklepy i ogólnie wygląda to tak, że często nie trzeba się rejestrować żeby coś do koszyka wrzucić, ale żeby zrealizować zamówienie i tak trzeba te dane na końcu podać. Nie wiem, może to jakaś moda, ale nie widzę różnicy jeśli chodzi o takie czy takie rozwiązanie.
Edit2: ze slashami jest coś dziwnego, bo ja nie używam addslashes(), to serwer mi je dodaje na siłę. Obadam to.
webmaniak
Odnośnie wyszukiwarki:
Cytat(Rellik @ 4.09.2013, 00:21:24 ) *
Nie rozumiem. Miejsce takie, w którym co druga strona ma wyszukiwarkę, lub czasem trochę niżej, ale generalnie gdzieś u góry. U góry z lewej masz ten plus, że wyszukiwanie ajaxowe mniej zasłania całą stronę, zwłaszcza jak ktoś ma ekran FullHD.

popieram zdanie Spawnm, dziwne miejsce na wyszukiwarkę. Ciężko się z początku połapać gdzie ona jest smile.gif Podoba mi się koszyk, fajnie zrobiony.
Posio
Żeby zbędnie dużo nie pisać, taki layout, tworzy się w gimnazjum na informatyce. Bardzo słabe usability, wyszukiwarki na początku w ogóle nie mogłem znaleźć... Okropny jest np kontrast między szarym tłem a ikonami produktów. Strona wygląda nie profesjonalnie i w żadnym stopniu nie zachęca do kupna, wiec co się tu dziwić dlaczego interes nie idzie?. Ja osobiście bym się bał o moje dane osobowe w przypadku błędów kodu (brak odpowiednich filtrów dla formularzy jest wystarczającym powodem aby stwierdzić że jest ich więcej).

Tak, każdy ma swój gust, ale klienci uciekają od stron które nawiązują do poprzedniej epoki (wielkie bannery, walące kontrasty). Teraz jest tendencja minimalistyczna i ludzie wolą rzeczy stonowane.
Daiquiri
Cytat(Rellik @ 4.09.2013, 00:21:24 ) *
Edit: odnośnie koszyka. Przejrzałem sobie inne sklepy i ogólnie wygląda to tak, że często nie trzeba się rejestrować żeby coś do koszyka wrzucić, ale żeby zrealizować zamówienie i tak trzeba te dane na końcu podać. Nie wiem, może to jakaś moda, ale nie widzę różnicy jeśli chodzi o takie czy takie rozwiązanie.
Twoi "potencjalni" klienci najwidoczniej widzą smile.gif. Koszyk to prosta sprawa: jeżeli nie mogę sobie do niego swobodnie powrzucać to, o ile nie jesteś najtańszym dostawcą we wszechświecie, pójdę gdzie indziej. Nie będę się rejestrować, jeżeli nie wiem czy w ogóle uda mi się skompletować zamówienie.

Cytat(Rellik @ 4.09.2013, 00:21:24 ) *
Nie rozumiem. Miejsce takie, w którym co druga strona ma wyszukiwarkę, lub czasem trochę niżej, ale generalnie gdzieś u góry. U góry z lewej masz ten plus, że wyszukiwanie ajaxowe mniej zasłania całą stronę, zwłaszcza jak ktoś ma ekran FullHD.
Pierdoły opowiadasz smile.gif. Wyszukiwarka w lewym górnym rogu? Do tego pięknie kamuflująca się wizualnie z nagłówkami "Nasze przesyłki dostarcza:" czy "Nasi partnerzy"? Gdzieś Ty takie cudo widział?

Jednym z Twoim problemów jest niewątpliwie kulejące usability. Na domiar złego standardy, których spodziewają się użytkownicy przepuszczasz przez swoje widzi mi się. Być może tracisz pewien dystans przez konieczność wdrożenia czegoś inaczej - innymi słowy podświadomie Ci się nie chce smile.gif. Jeżeli kilka osób zwraca Ci uwagę, że proces zakupów jest nieczytelny - posłuchaj ich. Jeżeli musisz komukolwiek tłumaczyć, że proces zakupów jest prosty, to znaczy że nie jest.
Rellik
Cytat
Pierdoły opowiadasz . Wyszukiwarka w lewym górnym rogu?

A jakby była w prawym to już byłoby dobrze? Oświeć mnie, bo nie wiem czy chodzi o to że jest w ogóle z lewej czy o to że za wysoko/za bardzo z lewej, bo odnoszę wrażenie jakbyś widział pierwszy raz wyszukiwarkę z lewej strony wink.gif.

Cytat
dziwne miejsce na wyszukiwarkę. Ciężko się z początku połapać gdzie ona jest

Sądzę, że to głównie kwestia słabej jakości monitora, pewnie używasz laptopa i stąd słaby kontrast. Tak, wiem wiem, potencjalny klient też może taki monitor mieć, więc trochę poprawiłem widoczność, ale prawdę mówiąc na poprzedniej wersji ja u siebie widziałem ją jak na dłoni. Jak ktoś odpali stronę w słońcu na laptopie to i tak pewnie mało zobaczy, taki urok ciemnych stron, ale to też nie znaczy że są złe. Proszę o wyjaśnienie co rozumiecie przez to, że wyszukiwarka jest w złym miejscu. Na każdej stronie wyszukiwarka jest u góry, z lewej lub prawej, tutaj na forum jest w prawym górnym rogu. W prawdzie nie na samej górze, ale to chyba nie ma aż takiego znaczenia? Chodzi o to że moja jest za bardzo z lewej? Powinna być na środku?

Cytat
Okropny jest np kontrast między szarym tłem a ikonami produktów

Takie niestety zdjęcia dostaje od dostawcy sprzętu i tego już nie idzie zmienić.

Cytat
Tak, każdy ma swój gust, ale klienci uciekają od stron które nawiązują do poprzedniej epoki (wielkie bannery, walące kontrasty). Teraz jest tendencja minimalistyczna i ludzie wolą rzeczy stonowane.

A to ciekawe, to uważasz, że przykładowo strona komputronika też jest z "poprzedniej epoki"? Też ma duże bannery, baa, nawet główny banner jest większy od tego u mnie i jest ich zdecydowanie więcej, minimalizmu tam raczej nie znajdziemy. Widziałeś w sklepie minimalizm?

Cytat
Ja osobiście bym się bał o moje dane osobowe w przypadku błędów kodu (brak odpowiednich filtrów dla formularzy jest wystarczającym powodem aby stwierdzić że jest ich więcej).

Nie sądzę żeby przeciętny Kowalski pierwszą rzeczą jaką by zrobił w sklepie to sprawdzenie formularzy pod kątem SQLi wink.gif to chyba trochę zboczenia zawodowe (też tak czasem mam, co nie znaczy, że jest to normalne) ale oczywiście po części masz racje, wszystko trzeba zabezpieczyć.

Cytat
Koszyk to prosta sprawa: jeżeli nie mogę sobie do niego swobodnie powrzucać to, o ile nie jesteś najtańszym dostawcą we wszechświecie, pójdę gdzie indziej. Nie będę się rejestrować, jeżeli nie wiem czy w ogóle uda mi się skompletować zamówienie.

Może i to ma sens wink.gif, będę miał chwilę to na pewno to poprawię, ale dalej utrzymuje, że tak czy siak klient będzie miał tyle samo roboty i nie sposób się z tym nie zgodzić. Z tym, że możliwość dodania produktów do koszyka przed jakąkolwiek rejestracją to słuszny argument.

Cytat
Jednym z Twoim problemów jest niewątpliwie kulejące usability. Na domiar złego standardy, których spodziewają się użytkownicy przepuszczasz przez swoje widzi mi się. Być może tracisz pewien dystans przez konieczność wdrożenia czegoś inaczej - innymi słowy podświadomie Ci się nie chce . Jeżeli kilka osób zwraca Ci uwagę, że proces zakupów jest nieczytelny - posłuchaj ich. Jeżeli musisz komukolwiek tłumaczyć, że proces zakupów jest prosty, to znaczy że nie jest.

Czy oprócz miejsca wyszukiwarka i tego nieszczęsnego koszyka jest coś poważnego co należałoby zmienić? Bo raczej cały pozostały proces zakupów to standard. Odnoszę wrażenie jakby wszystko było źle, a na pewno tak nie jest. Nawet jestem pewny, że w wielu kwestiach jest lepiej niż gdzie indziej na popularniejszych sklepach - wszelkie ajaxy w wyszukiwarce, w koszyku przy zmianie ilości produktów... etc.
nospor
Gdy w wyszukiwarke wpisze aaaa to nic nie znajdzie, ale gdy wpisze "aaaa to juz znajduje..... Dziwna ta wyszukiwarka.....
Swoja droga do konca nie potrafisz, jak wiekszosc poczatkujacych, obslugiwac apostrofow i cudzyslowi w formularzach

Cytat
- nie wypełniono pola \'hasło\'
- nie wypełniono pola \'imię\'

O dziwo obsluga apostrofow we wlasnych komunikatach tez lezy i kwiczy. No nie spodziewalem sie ze mozna az cos takiego zrobic.

Ten link jest ciekawy
http://cyberlogic.pl/index.php?page=regist...20zabezpieczen-
Kliknij go i spojrz na komunikat bledu wink.gif

Sam formularz rejestreacji tez jest "interesujacy". Najpierw go wysylasz normalnie postem, a potem po przeslaniu wyswietlasz go ponownie i dopiero potem ajaxem go walidujesz. Nie ogarniam takiej logiki.

Rowniez masz dziwny filtr. Wszystko co jest po cudzyslowiu jest kasowane.

Formularz kontaktowy:
pisze i pisze dluga tresc do Ciebie napisalem sie z pol godziny klikam wyslij i..... i guzik, dostaje blad, ze pola zle wypelnione i cala tresc co do ciebie napisalem szlag trafia. Musze pisac na nowo... a nie mam to w 4 literach i juz nie zamierzam wiecej pisac.


Juz wiecej mi sie nie chce patrzyc. Uzywales tej stronki sam zanim pokazales nam ja?
Rellik
Cytat
Swoja droga do konca nie potrafisz, jak wiekszosc poczatkujacych, obslugiwac apostrofow i cudzyslowi w formularzach

Nie oceniaj kogoś po paru błędach, każdy może coś przeoczyć, nawet trywialnego. Ciekaw jestem Twoich projektów (jeśli jakieś posiadasz) czy są takie nieomylne.

Cytat
Ten link jest ciekawy
http://cyberlogic.pl/index.php?page=regist...20zabezpieczen-
Kliknij go i spojrz na komunikat bledu

Haha, no i co w związku z tym? Każde dziecko umie sobie w gecie przekazać swój tekst. Na co drugiej stronie można się tak pobawić. Tak czy inaczej nie wykorzystasz tego w żaden sposób. Jakbym postem zrobił to też by się dało, tylko trochę trudniej. Nie szukaj dziury w całym. Cudzysłowie są poważniejsze i nad tym posiedzę na pewno.
nospor
Bledy jakie popelniasz oraz jak podchodzisz do osob, ktore ci je zglaszaja swiadczy o tym, ze nie jestes powaznym programistą i nie ma sensu wiecej tracic na ciebie czasu.
Rellik
Po prostu się kolego zniżyłem do Twojego mało poważnego poziomu. Chcesz zwrócić na siebie uwagę, zamiast na poziomie powiedzieć co jest nie tak, lub co należałoby zmienić.

Czekam na konstruktywne wypowiedzi innych.
buliq
Idealny system ogranicza ilość możliwych luk do 0.
Taki błąd pozwala na iniekcję własnego kodu, co np w przypadku strony logowania mogłoby zmienić adres formularza na adres naszego serwera. Tak więc użytkownik logujący się przez ten link wysyłał by dane do logowania na inny serwer.
nospor
Cytat
Chcesz zwrócić na siebie uwagę, zamiast na poziomie powiedzieć co jest nie tak, lub co należałoby zmienić.
Przeciez ci powiedzialem co jest nie tak, powiedzialem ze stosujesz zle mechanizmy a ty co? Dziecko sie obrazilo i ma to gdzies. Ok, postepuj tak dalej a napewno twoj sklep odniesie niesamowity sukces. Trzymam kciuki.
Rellik
Cytat
Idealny system ogranicza ilość możliwych luk do 0.

Takie systemy nie istnieją wink.gif

Cytat
Taki błąd pozwala na iniekcję własnego kodu, co np w przypadku strony logowania mogłoby zmienić adres formularza na adres naszego serwera. Tak więc użytkownik logujący się przez ten link wysyłał by dane do logowania na inny serwer.

Poza wpisaniem sobie tam swojego tekstu dla zabawy, nic poważniejszego tam nie zrobisz. Tym bardziej w formularzu logowania.
redeemer
Możliwe jest manipulowanie parametrami podczas dodawania produktów do koszyka:

Dla przykładu FOXCONN NanoPC AT-5570 AMD C70 CZARNY za 1 PLN: http://cyberlogic.pl/modules/divKoszyk.php....23&ilosc=1
Daiquiri
Cytat(Rellik @ 4.09.2013, 13:11:12 ) *
A jakby była w prawym to już byłoby dobrze? Oświeć mnie, bo nie wiem czy chodzi o to że jest w ogóle z lewej czy o to że za wysoko/za bardzo z lewej, bo odnoszę wrażenie jakbyś widział pierwszy raz wyszukiwarkę z lewej strony wink.gif.
Rellik, jeżeli nie potrafisz przyjąć do wiadomości tego, że potencjalni klienci nie widzą Twojej wyszukiwarki - to ciężko będzie z Tobą dyskutować. Pisałam już to, ale napiszę jeszcze raz: jeżeli musisz nam "udowadniać", że wyszukiwarka jest widoczna, to niestety tak nie jest. Za długo interesuję się usability, żeby nie wiedzieć że tak jest.

Co do koszyka - na siłę próbujesz korzystać z kwadratowego koła, bo to "tyle samo roboty". Zmuszasz mnie jako klienta do rejestracji - pomimo, iż jeszcze nie wiem czy masz to, czego szukam. W tym tkwi problem smile.gif.

Cytat(Rellik @ 4.09.2013, 13:11:12 ) *
Nawet jestem pewny, że w wielu kwestiach jest lepiej niż gdzie indziej na popularniejszych sklepach - wszelkie ajaxy w wyszukiwarce, w koszyku przy zmianie ilości produktów... etc.
Nie przesadzaj smile.gif. Poczytaj trochę o użyteczności, a zauważysz sporo błędów jakie popełniasz. Przykładowo na SmashingMagazine znajdziesz tonę bezpłatnych informacji (popartych testami!) o usability w e-commerce.

Traktujesz to wszystko zbyt osobiście. Nikt nie krytykuje bezpośrednio Ciebie, oceniamy po prostu to, co widzimy. Otrzymałeś właśnie wyniki bezpłatnych testów od użytkowników, naprawdę warto je wykorzystać. Rozumiem, że ten sklep to Twoje "maleństwo", ale trochę więcej luzu smile.gif. Zawsze może być lepsze, prawda?



valkirek
Ciężko przyjmujesz słuszną krytykę więc nie wiem dlaczego dałeś tą stronkę do oceny, a może to miałabyć taka reklama? Albo myślałeś, że wszystko jest idealnie?
Nie wnikając w sam wygląd (chociaż też uważam, że sklep powinien wyglądać inaczej, nowocześniej) masz podstawowe błędy i twierdzisz, że to nic takiego, zamiast dyskutować to popraw je i daj znać, że je poprawiłeś.

Cytat
Poza wpisaniem sobie tam swojego tekstu dla zabawy, nic poważniejszego tam nie zrobisz. Tym bardziej w formularzu logowania.


taaa... a swoją drogą to trochę dziwne, że formularz rejestracji wysyłasz przez GET.
phpion
Cytat(Rellik @ 4.09.2013, 00:21:24 ) *
95% kupujących to osoby wybierające przesyłkę, więc nie widzę problemu z wymogiem logowania.

Wszedłem na chwilę. Chciałem dodać produkt do koszyka - wygląda na to, że muszę wcześniej się zalogować czyli i zarejestrować. Olałem taki interes. Nie wiem jak inni ale ja zawsze (!) zanim dokonam zakupu w danym sklepie wkładam wszystko co mnie interesuje do koszyka i patrzę ile mnie to łącznie wyniesie (wraz z kosztami przesyłki) *. Robię tak w kilku sklepach, w których znajduję interesujące mnie towary i finalnie wybieram ten, który jest najtańszy. Gdybym szukał produktów z Twojego asortymentu to straciłbyś jednego klienta.

* Tak, wiem - mogę sobie policzyć to na kalkulatorze.
Rellik
Cytat
Co do koszyka - na siłę próbujesz korzystać z kwadratowego koła, bo to "tyle samo roboty". Zmuszasz mnie jako klienta do rejestracji - pomimo, iż jeszcze nie wiem czy masz to, czego szukam. W tym tkwi problem

No tak, ale produkt przecież znaleźć sobie możesz, nikt nie zmusza Cie najpierw do rejestracji. Poza tym wypowiedziałem się na ten temat - pójdzie do zmiany.

Cytat
Traktujesz to wszystko zbyt osobiście. Nikt nie krytykuje bezpośrednio Ciebie, oceniamy po prostu to, co widzimy. Otrzymałeś właśnie wyniki bezpłatnych testów od użytkowników, naprawdę warto je wykorzystać. Rozumiem, że ten sklep to Twoje "maleństwo", ale trochę więcej luzu . Zawsze może być lepsze, prawda?


Naprawdę biorę sobie wszystko do serca i jestem wdzięczny za wszelkie rady, nie lubie tylko jak ktoś ma się za "miszcza" i próbuje mi między wierszami udowodnić że nie mam pojecia co robie i na siłe doszukuje się problemów żeby tylko pokazać jakim to się nie jest fajnym.

Cytat
Wszedłem na chwilę. Chciałem dodać produkt do koszyka - wygląda na to, że muszę wcześniej się zalogować czyli i zarejestrować. Olałem taki interes. Nie wiem jak inni ale ja zawsze (!) zanim dokonam zakupu w danym sklepie wkładam wszystko co mnie interesuje do koszyka i patrzę ile mnie to łącznie wyniesie (wraz z kosztami przesyłki) *. Robię tak w kilku sklepach, w których znajduję interesujące mnie towary i finalnie wybieram ten, który jest najtańszy. Gdybym szukał produktów z Twojego asortymentu to straciłbyś jednego klienta.

To jest jedyne sensowne wytłumaczenie kwestii koszyka w tym wątku. Przydałoby się jeszcze takie coś do wyszukiwarki, dlaczego ona nie miałaby być w tym miejscu co jest.
Outside
PHP uczę się niecale połtorej miesiaca wiec zbytnio Ci jakich wielkich błędów nie pokażę, ale ja na Twoim miejscu przed wypuszczeniem strony w internet sprawdziłbym ją pod każdym możliwym względem, bo Ty tego nie zrobiłeś. Taki błąd jak ten to musi być poprawiony, dobra strona polega na tym, że robi jak najwięcej a klikać trzeba jak najmniej, załóżmy że nie znalazłem mojego produktu którego szukałem, a tu mam zasłonięte wszystkie dane i muszę przechodzić na inną stronę, żeby móc widzieć numer telefonu lub adres.
Daiquiri
Cytat(Rellik @ 4.09.2013, 17:24:32 ) *
To jest jedyne sensowne wytłumaczenie kwestii koszyka w tym wątku. Przydałoby się jeszcze takie coś do wyszukiwarki, dlaczego ona nie miałaby być w tym miejscu co jest.
Bo jak wchodzę na stronę to jej nie widzę. A jak nie widzę, to nie skorzystam. Ten argument do Ciebie nie przemawia?
Outside
Dołączając się do koleŻANKI wyżej, jak nie widzę to nie skorzystam, jak nie skorzystam to nie znajdę tego czego chcę, pójdę na inną stronę, tam zobaczę wyszukiwarkę od razu, znajdę to co chcę i Ty stracisz klienta. Każdy podał Ci co w Twojej strone jest złe, a Ty tego za wszelką cenę próbujesz obronić. Skoro o tej wyszukiwarce napisało Ci już tyle osób to coś w tym musi być, bo to sam nie zauważysz tego, że trudno ją dostrzec ponieważ sam ją tam dałeś więc wiesz gdzie ona jest od razu, osoba która pierwszy raz wchodzi nie zauważy tego tak jak wiekszosc uzytkownikow tutaj i po prostu pójdzie gdzie indziej. Layout strony według mnie powinien być jasny, taki bardziej przyjazny.


@down, ups nie wiedzialem ^^
valkirek
Cytat
Dołączając się do kolegi wyżej

Przeproś Panią biggrin.gif
Posio
Cytat(Rellik @ 4.09.2013, 17:24:32 ) *
To jest jedyne sensowne wytłumaczenie kwestii koszyka w tym wątku. Przydałoby się jeszcze takie coś do wyszukiwarki, dlaczego ona nie miałaby być w tym miejscu co jest.


Wszyscy są dla Ciebie póki co bardzo mili i wyrozumiali. Co jakiś czas "wpada" tu ktoś z podejściem takie jak twoje i mimo iż za przeproszeniem gówno wie, wymądrza się i na siłę próbuje udowodnić innym, że jakakolwiek krytyka z naszej strony jest bezpodstawna. Niestety, Ty jak i setka twoich poprzedników się mylicie. Jeśli nie tolerujesz krytyki, to nie jest miejsce dla Ciebie i dla twojego "sklepu".

Podsumowanie:
1. Grafika do zmiany (kolorystyka, mało gustowne obrazki, duże rażące kontrasty).
2. Usability - poczytaj trochę o tym jak działają sklepy, konwencjach budowy sklepów internetowych, wygodzie korzystania, przyjazności dla użytkownika, w tym momencie to po prostu dno, bo jestem człowiekiem jak kazdy inny użytkownik internetu i po prostu korzysta mi się BARDZO NIEWYGODNIE. Jestem również osobą która często robi zakupy w internecie, i wiem z własnego doświadczenia, że jeśli jest coś dla mnie niewygodne, albo ciężko się połapać - SZUKAM INNEGO SKLEPU.
3. Podstawowe błędy przy programowaniu. To jedno z najważniejszych. Widać po zachowaniu "sklepu" i twoim sposobie odnoszenia się do ludzi zwracających Ci uwagę, że po prostu twój "sklep" jest podatny prawdopodobnie na wszelkiego rodzaju ataki (eg. można próbować się zalogować 100000 razy, manipulować treścią strony i podejrzewam, że do bazy ciężko się dostać nie jest).

#1 Dla mnie jako przeciętnego zjadacza chleba, twój sklep odpada bo "brzydko wygląda, nie na dzisiejsze czasy, jak z poprzedniej epoki, co MOŻE (nie musi) świadczyć również o firmie, bo strona sklepu to swoistego rodzaju, wizytówka sprzedawcy.
#2 Dla mnie jako kogoś, kto troszkę wie o internecie, niebezpieczeństwach wynikających z korzystania a w szczególności podawania danych na "lipnych" stronach punkt 3, odrzuca twój sklep do czasu aż nie zatrudnisz kogoś kto się na tym zna, i stworzy Ci porządny sklep, albo zajrzę za ~2 lata, bo to jest czas potrzebny moim zdaniem do programowania a nie pisania kodu.

Jest to oczywiście moja opinia, i wyprzedzam twoje zdanie "pokaż co Ty potrafisz", nie pokażę bo nie potrafię smile.gif btw. Nospor chyba ma w swoim opisie adres do swoich otwartych projektów. Gdybyś trochę pomyślał, to sam byś sprawdził coś co zrobił, a nie marnie prowokował aby spisał Ci listę swoich projektów ^^

Doceń to, że pisząc ten post, zjadłeś 10 minut mojego czasu, ale cóż, lubię pomagać innym a tym bardziej wytykać błędy smile.gif Może kiedyś zrozumiesz że dając coś do działu "Oceny" z miejsca godzisz się na krytykę, często ze strony doświadczonych osób, siedzących w fachu, którym naprawdę nie zależy na zmieszaniu Cię z błotem.
memory
Mi się podoba taki gamingowy. Bez zbędnych oczopląsów, sliderów i i innych szajsów. Jest parę poprawek potrzebnych typu koszyk,lepsza widoczność kategorii itd. Pewnie wzorowałeś się na sklepie NEO smile.gif ?.

Niestety kod to straszna kupa z mułem, ale doceniam wysiłek
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.